فیلم Terminator: Survivors تا سال 2025 به تعویق افتاد

فیلم Terminator: Survivors تا سال 2025 به تعویق افتاد

امروز، NACON یک تاخیر برای بازی آینده Terminator: Survivors اعلام کرده است. قبلا برنامه ریزی شده بود که در 24 اکتبر وارد دسترسی اولیه به رایانه شخصی شود، اکنون در مقطعی از سال آینده راه اندازی خواهد شد.

مارکو پونته، مدیر عامل و مدیر خلاق استودیو NACON میلان، در بیانیه ای گفت:

این به تعویق انداختن انتشار بازی تصمیم سختی بود، با این حال ما معتقدیم که این زمان اضافی ما را قادر می‌سازد تا اطمینان حاصل کنیم که دیدگاه ما از دنیای پسا آخرالزمانی ترمیناتور با سطح کیفی مورد انتظار مطابقت دارد.< /em>

از طرف تیم NACON Studio Milan، می‌خواهم از همه بازیکنان و طرفداران فرنچایز برای استقبال پرشورشان از ترمیناتور: بازماندگان تشکر کنم. ما بسیار مفتخریم که این فرصت را داریم تا روی چنین فرنچایز نمادینی مانند Terminator کار کنیم و مشتاقیم موارد بیشتری از آن را برای شما فاش کنیم. از همه شما برای حمایت متشکریم… ما باز خواهیم گشت.

در اصل اعلام شد در طول NACON Connect 2024، Terminator: Survivors یک بقا است که تنها چهار سال پس از روز داوری (زمانی که اسکای نت تصمیم به تحریک هولوکاست هسته ای برای نابودی نوع بشر گرفت) اتفاق می افتد. به عنوان یک بازیکن (ترمیناتور: Survivors در حالت‌های تک‌نفره یا چندنفره co-op موجود است)، از یک پناهگاه بیرون می‌آیید تا سعی کنید ظاهری از جامعه را در دنیایی که شما و آخرین بقایای بشریت را از بین ببرد، بازسازی کنید. شما وظیفه دارید زمین های اطراف را برای یافتن مواد، اطلاعات، سایر بازماندگان و منابع کلیدی جستجو کنید تا پایگاهی از عملیات برای گروه نوپای خود ایجاد کنید.

به عنوان

با نشان دادن یک T-800 تنها به عنوان آنتاگونیست بی امان، بازیکنان در فضایی غوطه ور می شوند. خطر و تنش مداوم دقیقاً مانند قهرمانان فیلم، بازیکنان احساس دلخراش شکار شدن توسط دشمنی را تجربه می‌کنند که رحم نمی‌کند و نمی‌توان با آن استدلال کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل