نحوه تماشای رویداد Made By Google 2024 Live Tomorrow

نحوه تماشای رویداد Made By Google 2024 Live Tomorrow

رویداد Made by Google 2024 قرار است تا یک روز دیگر برگزار شود و Google در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین تجهیزات و قابلیت‌های جدیدی است که این بار معرفی می‌کند. در حالی که انتظار داریم تعداد زیادی از دستگاه‌ها در رونمایی بزرگ معرفی شوند، به نظر می‌رسد تمرکز روی سری پیکسل 9 آینده و چهار مدلی که این بار عرضه می‌شوند، باشد. همچنین انتظار داریم که Pixel Watch 3، Buds Pro 2 و ابتکارات هوش مصنوعی Gemini به نمایش گذاشته شوند. اگر علاقه مند به تماشای این رویداد هستید، می توانید فردا اعلامیه ها را در جریان مستقیم مشاهده کنید.

در اینجا نحوه تماشای جریان مستقیم رویداد Made by Google

آمده است

Google رویداد بزرگ خود را در سه‌شنبه، 13 اوت در دفتر مرکزی Mountain View، کالیفرنیا برگزار خواهد کرد. این رویداد ساعت 10 صبح PT/13 بعد از ظهر آغاز می‌شود. ET/ 6 بعد از ظهر BST. راه‌اندازی محصول به صورت زنده در کانال YouTube این شرکت پخش می‌شود، جایی که می‌توانید پوشش کامل را با خیال راحت مشاهده کنید. خانه ما پیوند زیر را جاسازی کرده ایم؛

به‌طور سنتی، گوگل نسخه پاییزی را برای مجموعه پیکسل خود انتخاب می‌کند، اما این بار در جهت دیگری حرکت می‌کند. همچنان بر روی هوش مصنوعی Gemini به عنوان نقطه کانونی تمرکز می کند و همچنین به نقش اندروید فکر می کند. برای تأکید بیشتر بر این موضوع، سخنرانی اصلی در کانال YouTube Android نیز در دسترس خواهد بود تا نشان دهد چگونه Android به طور مشترک رویداد را به صورت زنده پخش می کند.

از آنجایی که رویداد بهار عمدتاً حول محور هوش مصنوعی و نرم‌افزار می‌چرخید، انتظار داریم رویداد Made by Google بیشتر سخت‌افزار محور باشد، جایی که شاهد ارتقاءهای قابل توجهی با سری Pixel 9 آینده خواهیم بود که شامل بهبودهای تنظیمات دوربین و شیک‌تر می‌شود. طراحی تلفن‌های Pixel باید از تراشه Tensor G4 استفاده کنند در مورد پیشرفت های جدید و ارائه عملکرد بهبود یافته به تدریج.

Pixel Watch 3 و Pixel Buds Pro 2 نیز فردا نور را خواهند دید و با تجربه‌ای بی‌نظیرتر که Google این بار برای محصولات در نظر گرفته است، همراه خواهند بود.  با توجه به اینکه اخیراً الگوی همه یادداشت‌های فناوری همین بوده است، پیشرفت‌های هوش مصنوعی نیز در کانون توجه این رویداد باقی خواهند ماند. گوگل بر روی قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که در جدیدترین دستگاه‌ها گنجانده شده است، تمرکز خواهد کرد. اندروید 15 و ویژگی‌هایی که ارائه می‌کند نیز می‌تواند در این رویداد به تفصیل بیان شود.

ما رویداد را به طور گسترده پوشش خواهیم داد و آخرین به‌روزرسانی‌ها را با آشکار شدن جزئیات بیشتر به اشتراک خواهیم گذاشت، بنابراین مراقب باشید برای به روز رسانی زنده فردا.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل