برجسته‌ترین ویدیوی جدید 10 تغییر احتمالی در M4 Mac mini، از جمله امکان کارت‌خوان SD

برجسته‌ترین ویدیوی جدید 10 تغییر احتمالی در M4 Mac mini، از جمله امکان کارت‌خوان SD

قبلا گزارش شده بود که M4 Mac mini اواخر امسال با بازطراحی عظیم که باعث می‌شود فشردگی یک تلویزیون اپل را به رخ بکشد اما کمی بلندتر باشد تا سخت‌افزار اضافی را در خود جای دهد. با این حال، تغییر زیبایی به معنای تغییرات داخلی و خارجی دیگری است که باید منتظر آن باشیم، که در یک ویدیو برجسته شده است، بنابراین اجازه دهید آن را بررسی کنیم.

همچنین انتظار می‌رود رنگ‌های جدیدی با M4 Mac mini همراه با پوسته آلومینیومی برای افزایش ظاهر ممتاز آن وجود داشته باشد

قبلاً به یک شاسی کوچک‌تر اشاره شده بود، اما کانال YouTube Max Tech تصمیم گرفت به هر حال آن را ذکر کند، زیرا شاید بزرگترین تغییری است که به M4 Mac mini رسیده است. این اطلاعات قابل توجهی است زیرا تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی کرده است که مدل های M4 MacBook Pro که اواخر امسال عرضه می شوند دارای همان طراحی دستگاه‌های دارای M3، M3 Pro و M3 Max هستند. پس از آن، مک مینی در 14 سال گذشته تغییر اساسی نکرده است، بنابراین گفتن این موضوع که مدت‌ها دیر شده بود، دست کم گرفتن بزرگی است. البته باید انتظار داشته باشیم که اپل گزینه های M4 و M4 Pro را برای دستگاه جمع و جور خود معرفی کند.

با نگاهی به معیارهای گذشته که در آن M4 ممکن است به از M3 و چیپست های قدرتمندتر مانند M3 Pro و Snapdragon X Elite در تک هسته ای و چند هسته ای پیشی گرفت. آزمایش‌ها، تضمین می‌کند که M4 Pro که Mac mini را تامین می‌کند، عملکردی مانند هیچ کامپیوتر قابل حمل دیگری ارائه نمی‌دهد. تغییرات دیگری مانند سه پورت USB-C در پشت نیز انتظار می‌رود که هر سه از پروتکل Thunderbolt 4 و یک پورت HDMI پشتیبانی می‌کنند. این اضافه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود زیرا M4 قبلاً گزارش شده بود که چهار کنترلر Thunderbolt 4 دارد ، که دو برابر M3 است.

همچنین، مک مینی از زمان آغاز به کار تنها به رنگ نقره‌ای رسیده است برای خیلی ها خوب بود، ویدیو اشاره می کند که ممکن است گزینه Space Black در جاده وجود داشته باشد. تغییرات دیگر، مانند یک کابل بازطراحی شده که بافته شده نیز می‌تواند همراه با بسته‌بندی وارد شود. بر اساس گزارش‌های قبلی، انتظار نمی‌رود عرضه M4 Mac mini قبل از اکتبر اتفاق بیفتد، که نمونه‌ای از عرضه‌های سخت‌افزاری اپل است. با این حال، با توجه به اینکه یک طراحی مجدد وجود خواهد داشت، ما کاملاً معتقدیم که یک رویداد زنده وجود خواهد داشت، اگرچه مدت زمان آن کوتاه خواهد بود. اگر می‌خواهید درباره تغییرات وارد شده به M4 Mac mini بیشتر بدانید، توصیه می‌کنیم کلیپ بالا را ببینید.

منبع خبر: Max Tech

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل