اینتل رویداد “نوآوری 2024” را به دلیل مشکلات مالی به تعویق انداخت اما با رویدادهای کوچکتر ادامه خواهد داد

اینتل رویداد “نوآوری 2024” را به دلیل مشکلات مالی به تعویق انداخت اما با رویدادهای کوچکتر ادامه خواهد داد

اینتل به تعویق انداخته است رویداد Innovation 2024 آن، نشان‌دهنده یک شکست بزرگ برای تیم آبی است که با چالش‌های بزرگ و نه فقط مالی مواجه است.

رویداد نوآوری اینتل قرار بود نگاهی اجمالی به خط تولید نسل بعدی داشته باشد اما در سال 2024 رویدادهای کوچکتری را شاهد خواهیم بود

به نظر می رسد اینتل در حال حاضر در شرایط سختی قرار دارد. اینتل با مشکلات عمده بی ثباتی با CPUهای سطح بالا و اخراج گسترده حدود 15000 کارمند خود، یک گام به عقب از رویداد آینده Innovation 2024، که برای 24-25 سپتامبر برنامه ریزی شده بود. رویداد نوآوری در سن خوزه، کالیفرنیا برنامه ریزی شده بود، اما روز پنجشنبه به شرکت کنندگان در مورد به تعویق افتادن رویداد اطلاع داد.

این شرکت اطلاعیه‌ای درباره این رویداد صادر کرد و گفت: “پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتیم رویداد میزبانی اینتل خود را به نام Intel Innovation در سپتامبر تا سال 2025 به تعویق بیندازیم.” اینتل بلافاصله این رویداد را که یک رویداد سالانه برای توسعه دهندگان و متخصصان فناوری است، لغو می کند. همچنین این رویدادی است که قرار بود اینتل مجموعه‌های پردازنده‌های دسکتاپ و لپ‌تاپ آینده‌اش را به نمایش بگذارد.

منبع تصویر: Intel

این رویداد اکنون طبق معمول در سپتامبر 2025 برگزار می شود، اما شرکت همچنین گفت: “در باقیمانده سال 2024، ما به میزبانی رویدادهای کوچکتر و هدفمندتر، وبینارها، هکاتون ها و جلسات در سراسر جهان از طریق Intel Connection و رویدادهای Intel AI Summit و همچنین حضور در سایر لحظات صنعت.”

همانطور که توسط PCMag گزارش شده، اینتل گفت این نشریه، “با توجه به نتایج مالی و چشم‌انداز نیمه دوم سال 2024، که سخت‌تر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، باید تصمیمات سختی بگیریم، زیرا همچنان ساختار هزینه‌های خود را هماهنگ می‌کنیم و به دنبال ارزیابی چگونگی بازسازی یک موتور پایدار هستیم. رهبری فناوری فرآیند.”

اینتل در وضعیت سختی قرار دارد زیرا می دانیم شرکت در شرایط مالی خود کاملاً وجود ندارد. نتایج مالی باعث شده است که شرکت تصمیم بگیرد حدود 15000 کارمند خود را برای کاهش هزینه ها اخراج کند. ترکیب آن با درام پردازنده های نسل سیزدهم و چهاردهم اینتل، این شرکت با واکنش شدید مشتریان در سراسر جهان مواجه شده است. در حالی که اینتل در حال کار بر روی اصلاح دومی است، هنوز در موقعیت دشواری برای رسیدن به اهداف مالی خود قرار دارد.

به تعویق انداختن رویداد شرکت ممکن است تأثیرات منفی بر اهداف شرکت برای راه‌اندازی دریاچه ارو و لونار لیک داشته باشد. زیرا AMD قبلاً تلاش‌های خود را برای راه‌اندازی پردازنده های Ryzen 9000 که اخیراً برخی از آنها را بررسی کرده ایم. مقدمات این رویداد از قبل در حال انجام بود، بنابراین، اینتل وقت خود را صرف کرد تا از تلاش‌های شرکا، حامیان مالی، غرفه‌داران و جوامع توسعه‌دهنده قدردانی کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل