اخبار روزفناوری

BioWare می گوید Anthem یک درس کلیدی برای عصر اژدها: The Veilguard بود

BioWare می گوید Anthem یک درس کلیدی برای عصر اژدها: The Veilguard بود

Anthem شکست بزرگی برای BioWare و Electronic Arts بود، شکی در آن نیست. قبل از راه اندازی حجم زیادی از تبلیغات داشت اما آنقدر ضعیف بود که

با این حال، به نوعی، درسی کلیدی برای توسعه بازی تک نفره اکشن RPG Dragon Age: The Veilguard بود. مدیر خلاق جان اپلر در صحبت با مجله EDGE (شماره 401) توضیح داد:

ما استودیویی هستیم که همیشه حول محور داستان گویی و نقش آفرینی ساخته شده است. من به چیزهای زیادی در Anthem افتخار می کنم – یک سال و نیم در آن پروژه بودم. اما در پایان روز، ما در حال ساختن یک بازی با تمرکز بر چیزی بودیم که لزوماً در آن مهارت کافی نداشتیم. برای من و تیم، بزرگترین درس این بود که بدانیم در چه چیزی مهارت دارید و سپس آن را دو برابر کنید. خودتان را خیلی نازک پخش نکنید. سعی نکنید کارهای مختلفی را انجام دهید که تخصص لازم برای انجام آنها را ندارید. بسیاری از افراد این تیم برای ساختن یک RPG تک نفره متمرکز بر داستان به اینجا آمدند.

ما مجموعه‌ای از ایده‌ها در اوایل. اما شکلی که Dragon Age: The Veilguard به خود گرفته است، از بسیاری جهات، شکلی است که ما همیشه به سمت آن پیش می رفتیم. ما فقط راه های مختلفی را برای رسیدن به آنجا امتحان می کردیم. آن لحظه بود که ما واقعاً به این فکر کردیم، “این یک RPG تک نفره و متمرکز بر داستان است – و این تمام چیزی است که باید باشد”.

در مصاحبه با EDGE، BioWare همچنین درباره چرایی Dragon Age: The Veilguard توانایی کنترل بقیه مهمانی را کاهش داد. کارگردان بازی کورین بوشه گفت:

این یک بازی اکشن در دقیقه بسیار بالاتر است. از نظر فنی بیشتر از بازیکن خواسته می شود. بنابراین وقتی سعی کردیم به شما اجازه دهیم تا کنترل کامل همراهان خود را نیز داشته باشید، چیزی که متوجه شدیم این است که در واقع به تجربه اضافه نمی کند. در واقع، با توجه به ماهیت سختگیرانه کنترل شخصیت خود، از جهاتی مضر بود.

bioware d985db8c daafd988db8cd8af anthem db8cdaa9 d8afd8b1d8b3 daa9d984db8cd8afdb8c d8a8d8b1d8a7db8c d8b9d8b5d8b1 d8a7da98d8afd987d8a7 the veil 66b698c004ca0

Dragon Age: The Veilguard قرار است پاییز امسال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس عرضه شود. | X. BioWare وعده داده شده< /a> تا در اواخر این ماه، احتمالاً در Gamescom Opening Night Live، تاریخ واقعی را فاش کنید. در همین حال، همه اطلاعات شناخته شده را در خلاصه ما مرور کنید مقاله.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا