Fallout: London سریعترین بازی بازخرید شده در GOG است، به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند

Fallout: London سریعترین بازی بازخرید شده در GOG است، به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند

Fallout: London تنها دو هفته پیش منتشر شد و بزرگترین مدی است که برای Fallout 4 ساخته شده است، که به طور کامل بازی را به دنیای جدیدی برای کاوش بازیکنان تبدیل می‌کند، با کوئست‌ها و صداپیشگان جدید. از زمان انتشار، Fallout: London به سریع‌ترین بازی در GOG تبدیل شده است که به کمک تخفیف 60 درصدی بازی Fallout 4: نسخه سال بازی GOG کمک می‌کند. تیم FOLON اعلام کرده است که اکنون یک به‌روزرسانی کاملاً جدید برای Fallout وجود دارد: لندن که بسیاری از باگ‌ها و مشکلاتی را که بازیکنان تجربه کرده‌اند برطرف می‌کند.

نسخه اولیه Fallout: London بسیار موفقیت آمیز بود و وصله ها به سرعت برای رفع اشکالات و خرابی هایی که بازیکنان تجربه می کردند منتشر شد. تیم FOLON به شدت روی این پروژه کار کرد و با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید بازی به کار روی آن ادامه می‌دهد.

فقط در 24 ساعت اول، مود Fallout 4 بیش از 500000 بار بازخرید شد و آن را به سریع‌ترین بازی GOG در تاریخ خود تبدیل کرد.

در حالی که این مود در زمان انتشار فوق‌العاده خوب عمل کرد، مشکلات زیادی در نسخه Steam بازی وجود داشت، به خصوص به این دلیل که Steam به‌روزرسانی نسل بعدی را داشت، که بازیکنان باید نحوه استفاده از آن را بیابند. بازی Fallout: London mod.

برای کسانی که با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده‌اند، تیم FOLON شخصاً برای کمک به بازیکنانی که در تلاش برای راه‌اندازی مد در سرور رسمی Discord خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، وقت گذاشته است. آنها همچنین از سرور برای دریافت بازخورد در مورد نحوه عملکرد مود در چشم بازیکنان استفاده می کنند.

با تمام بازخوردها و عیب‌یابی‌هایی که تاکنون انجام شده است، تیم FOLON یک به روز رسانی جدید برای Fallout: London، که اصلاحات زیادی را برای این مود به ارمغان می آورد. این شامل اصلاحاتی برای خطوط جستجوی شکسته است، مانند «فرشته شکسته» و «آسمان‌کش».

علاوه بر رفع خطوط شکسته تلاش، آنها امتیازات خاصی مانند “Lab Rat” و “Railway Spine” را تغییر دادند و آنها را شدیدتر از قبل کردند. همچنین تغییرات زیادی در سلاح های بازی و کاهش Rads در رودخانه تیمز از 250 به 169 وجود دارد.

پیش از این، برخی از خطوط صوتی برای برخی از شخصیت‌ها وجود نداشت، و اکنون آن‌ها آن را تغییر داده‌اند و به خطوط صوتی موجود برای Beefy و Smythe اضافه شده‌اند، و صدای محیط ثابت شده است.

برای کسانی که در Fallout: London گیر کرده‌اند، GOG پستی با دستورالعمل منتشر کرده است. در > به روزترین نسخه، که باید به طور قابل توجهی کاهش اشکالات را داشته باشد. دستورالعمل ها ممکن است کمی پیچیده به نظر برسند، که شامل رفتن به پوشه داده Fallout 4 و حذف فایل های خاص است. با این حال، پس از انجام آن ارزش تلاش را خواهد داشت.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل