آرکادیوم بازوی انتشارات جدیدی را راه اندازی کرد

آرکادیوم بازوی انتشارات جدیدی را راه اندازی کرد

Arkadium یک پلت فرم بازی آنلاین است که به دلیل ایجاد بازی های معمولی مرورگر وب مانند فال ماهجونگ، Bubble Shooters و Crosswords شناخته شده است. آنها اکنون یک سرویس انتشار برای بازی های مرورگر.

با انجام این کار، آنها انتشار شخص ثالث را به توسعه دهندگان مبتنی بر مرورگر، به دنبال برنامه توسعه دهنده موفق خود، که در آوریل افتتاح شد، ارائه می دهند. علاوه بر انتشار شخص ثالث، آنها یک صندوق جدید 1 میلیون دلاری برای کمک به توسعه دهندگان و ارائه منابع مورد نیاز برای کار بر روی پروژه هایشان ایجاد کرده اند.

در کنار این اعلامیه، آرکادیوم همچنین اعلام کرده است که با سونی پیکچرز اینترتینمنت همکاری کرده اند تا فیلم رسمی Who Wants To Be A Billionaire را منتشر کنند؟ بازی ویدیویی آنها علاوه بر بازی ویدیویی Who Wants To Be A Billionaire، شش عنوان جدید را در دست انتشارات جدید منتشر کرده اند.

این شامل دسته‌ها و اتاق‌های فرار توسط ماده 19، بلوک‌های عناصر و بوم باغ‌وحش توسط فامبی، شطرنج آنلاین چند نفره توسط فونی و ریدلا توسط دیلان کاپور می‌شود.

Arkadium بیانیه ای را در کنار این اعلامیه منتشر کرد: دن بوچکو، مدیر روابط توسعه دهندگان Arkadium، گفت: “ابتکار جدید انتشار Arkadium ما بر اساس برنامه “Arkadium for Developers” با پشتیبانی بیشتر از توسعه دهندگان بازی برای موفقیت در مرورگر ساخته شده است.” /p>

“این گام بعدی در رشد مستمر ما به‌عنوان رهبر بخش بازی‌های مبتنی بر مرورگر است، زیرا بهترین پلتفرم بازی جهان را در کنار برخی از خلاق‌ترین و پرشورترین سازندگان بازی می‌سازیم.”

بازی‌های مرورگر اغلب توسط کسانی استفاده می‌شود که به رایانه‌های شخصی بازی کامل دسترسی ندارند یا کسانی که در مدرسه هستند و از بازی‌های مرورگر برای اجتناب از انجام کار خود استفاده می‌کنند. آنها در بسیاری از موقعیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، و باز کردن Arkadium شرکت خود را به روی توسعه‌دهندگان شخص ثالث، نشانه‌ای عالی از چیزهایی است که برای بازی‌های مرورگر در پیش خواهد بود. این شرکت یک مدل سهم درآمد 75 درصدی را ارائه می‌کند و سازندگان بازی در سراسر جهان می‌توانند بازی‌های خود را به برنامه Arkadium for Developers ارسال کنند.

استفاده از Arkadium for Developers، آنها امیدوارند با استفاده از نسخه جدید، 30 عنوان جدید را در سال 2024 منتشر کنند. ابتکار عمل خوب است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل