سهام Bitfarms پس از گزارش نتایج Q2 22٪ افزایش یافت

سهام Bitfarms پس از گزارش نتایج Q2 22٪ افزایش یافت

شرکت استخراج بیت کوین کانادایی Bitfarms در نتایج مالی سه ماهه دوم خود فاش کرد و نشان داد که هنوز در مسیر دستیابی به راهنمایی 21 EH/s در سال 2024 است.

شرکت استخراج بیت کوین Bitfarms شاهد افزایش بیش از 20 درصدی سهام خود در اواخر آگوست بود. 8، پس از انتشار نتایج مالی سه ماهه دوم، که زیان خالص کمتر و درآمد قوی‌تری نسبت به پیش‌بینی تحلیلگران نشان داد.

در گزارش، شرکت مقر تورنتو گفت که درآمد آن در سه ماهه دوم 42 میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش داشته است، اگرچه نسبت به سه ماهه قبل 16 درصد کاهش داشته است. Bitfarms کاهش سه ماهه را به کاهش پاداش های بلوک به دنبال نصف کردن بیت کوین رویدادی که در اوایل آوریل رخ داد.

زیان خالص شرکت 27 میلیون دلار یا 0.07 دلار به ازای هر سهم پایه و رقیق شده است که 36.3 درصد بهتر از آنچه تحلیلگران پیش از این پیش بینی کرده بودند، است. سهام BITF Bitfarms به ازای داده‌های Google Finance با 22 درصد افزایش به 2.30 دلار رسید و ارزش بازار شرکت را به 983.8 میلیون دلار رساند.

در حال حاضر Bitfarms از تلاش برای تصاحب طفره می رود

در طول سه ماهه دوم، Bitfarms 515 (BTC) را با قیمت متوسط ​​فروخت 65500 دلار در همان زمان، ماینر کانادایی کریپتو 111 بیت کوین را به خزانه خود اضافه کرد و کل ذخایر خود را به 1016 بیت کوین در اواخر جولای رساند.

Bitfarms همچنین تکرار کرد که کمیته ویژه آن “به اتفاق آرا تصمیم گرفت که همچنان به اجرای برنامه استراتژیک Bitfarms به عنوان یک شرکت عمومی مستقل ادامه دهد”، اگرچه اضافه کرد که هیئت مدیره و تیم مدیریت “برای بررسی هر و همه فرصت‌هایی که ممکن است ارزش ارائه کنند، باز هستند. به سهامداران.”

در اوایل ماه آوریل، Riot Platforms پیشنهاد خرید Bitfarms به مبلغ 950 میلیون دلار. با این حال، Riot متعاقبا  با استناد به ناتوانی در تعامل با هیئت مدیره فعلی Bitfarms در مورد ادغام احتمالی، پیشنهاد خود را پس گرفت.

بن گاگنون، مدیرعامل تازه منصوب شده Bitfarms، پیشرفت شرکت را برجسته کرد و اظهار داشت که این شرکت “گام‌های قابل توجهی” برداشته است تا خود را برای “رشد سریع و افزایش بهره‌وری در نیمه دوم سال و در سال 2025” قرار دهد. او تاکید کرد که Bitfarms در مسیر دستیابی به راهنمایی 21 EH/s در سال 2024 است که با توافقات جدید سایت تقویت شده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل