اخبار روزفناوری

مک پرو و ​​مک استودیو با تراشه قدرتمند M4 سال آینده با طراحی مجدد بالقوه و افزایش عملکرد قابل قبول راه اندازی می شوند.

مک پرو و ​​مک استودیو با تراشه قدرتمند M4 سال آینده با طراحی مجدد بالقوه و افزایش عملکرد قابل قبول راه اندازی می شوند.

اپل برنامه های بزرگی برای سری مک خود دارد، و در حالی که این شرکت تراشه پایه M4 خود را با نسخه OLED iPad Pro عرضه کرده است، ما هنوز نخواهیم دید که سطوح عملکرد تراشه های M4 Pro و M4 Max چگونه است. اکنون انتظار می‌رود که این شرکت سال آینده کل سری مک خود را با تراشه‌های ارتقا یافته و احتمالاً طراحی مشابه برای مدل‌های مک‌بوک ارتقا دهد. امروز، یک تحلیلگر برجسته جزئیاتی را درباره زمانی که کاربران باید از مک پرو و ​​مک استودیو مجهز به M4 انتظار داشته باشند به اشتراک گذاشته است.

اپل سال آینده مک پرو و ​​مک استودیو را با تراشه‌های M4 با دستاوردهای عملکردی عمده عرضه می‌کند

اپل تراشه M4 را با آی‌پد پرو OLED معرفی کرد و برای همه ما غافلگیرکننده بود و از آنجایی که این تراشه مبتنی بر فرآیند 3 نانومتری TSMC است، پیشرفت‌های عملکردی بسیار زیاد است، اما نزدیک به M3 است، که همچنین بر روی آن ساخته شده است. همان گره اپل مک جدیدی را در WWDC خود عرضه نکرد، که عجیب است زیرا این شرکت برای مدتی طولانی سخت افزار ارتقا یافته را در تابستان ارائه می کند.

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش می کند که این شرکت مک های خود را در اواخر امسال با تراشه های M4 Pro و M4 Max ارتقا خواهد داد و می توان حدس زد که تحلیلگر در مورد آن صحبت می کند. مدل های 14 اینچی و 16 اینچی مک بوک پرو. با این حال، انتظار می رود که این شرکت سال آینده نسخه M4 مک پرو و ​​مک استودیو را، احتمالاً در یک رویداد بهار یا تابستان، راه اندازی کند.

مینی به روز شده یکی از چندین مک جدید است که طی چند ماه آینده عرضه خواهد شد. این شرکت در حال آماده سازی نسخه های دسکتاپ iMac و MacBook Pro با تراشه های خط M4 است، همچنین برای اوایل امسال. MacBook Airs در حال توسعه برای بهار است و مدل‌های Mac Pro و Mac Studio برای اواسط سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

به نظر می‌رسد که سال پرمشغله‌ای برای اپل خواهد بود زیرا این شرکت قصد دارد کل مجموعه مک خود را در بازه زمانی کوتاه‌تری به‌روزرسانی کند. مارک گورمن ادعا می کند که M4 MacBook Air در بهار سال آینده با تراشه M4 به روز می شود و اگر روندهای گذشته اتفاقی باشد، این شرکت ارتقاء مک پرو و ​​مک استودیو را برای روز بعد رها می کند. این بدان معناست که Mac Pro و Mac Studio با تراشه‌های M4 می‌توانند در تابستان 2025 معرفی شوند.

این بازه زمانی مطابق با رویداد WWDC این شرکت است، که انتظار می‌رود در ماه ژوئن برگزار شود، زمانی که شرکت iOS 19 و به‌روزرسانی‌های اضافی را برای محصولات آن اعلام کرد. احتمالاً می‌توانیم ویژگی‌های اختصاصی هوش اپل را برای دستگاه‌ها ببینیم، زیرا این شرکت در حال حاضر به شدت تلاش‌های هوش مصنوعی خود را برای دستگاه‌های تلفن همراه خود متمرکز کرده است، که خط تولید مک را پشت سر گذاشته است.

d985daa9 d9bed8b1d988 d988 d985daa9 d8a7d8b3d8aad988d8afdb8cd988 d8a8d8a7 d8aad8b1d8a7d8b4d987 d982d8afd8b1d8aad985d986d8af 66b5a79e98bfa

ما همچنین انتظار داریم که مک استودیو و مک پرو دوباره طراحی شوند، زیرا دستگاه‌ها از طراحی مشابهی برخوردار هستند. برای مدت طولانی در این گزارش اشاره شد که اپل Mac mini را دوباره طراحی خواهد کرد. برای تبدیل آن به یک ماشین جمع و جور با سخت افزار قدرتمند. این را می توان به لطف تراشه جدید M4 و طبیعت کم مصرف آن با افزایش عملکرد نسبت به تراشه های فعلی به دست آورد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا