Enshrouded از ژانویه به 30 میلیون بازیکن رسیده است

Enshrouded از ژانویه به 30 میلیون بازیکن رسیده است

Enshrouded برای اولین بار در ژانویه 2024 وارد Early Access شد و از آن زمان تاکنون، فوق العاده موفق بوده است. این بازی توسط Keen Games GmbH توسعه و منتشر شده است، این دومین بازی است که آنها ساخته اند و Portal Knights اولین بازی آنهاست. از زمان انتشار آن در ژانویه، به بیش از 30 میلیون بازیکن رسیده است و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

Enshrouded یک بازی ارزش برچسب قیمتی دارد، زیرا محتوای زیادی برای یک بازی دسترسی اولیه وجود دارد. . سه به روز رسانی اصلی وجود دارد که همه آنها ویژگی های جدیدی را اضافه کرده اند. علاوه بر این، 14 وصله و 16 رفع فوری دیده است، با توسعه دهندگان به طور مداوم تلاش می کنند تا مطمئن شوند که بازی در بهترین حالت ممکن برای بازیکنان باقی می ماند.

با توجه به اینکه بازی فقط از ژانویه منتشر شده است، محتوا و اصلاحات زیادی برای بررسی بازیکنان وجود دارد. آنها حتی با محتوای برنامه ریزی شده به پایان نرسیده اند، زیرا آنها یک نقشه راه کامل< /a> جلوتر از آنها. در حالی که بیشتر محتوای برنامه ریزی شده آنها برای سال 2025 و پس از آن است، سال 2024 قبلاً شاهد برخی به روز رسانی های مهم بوده است.

این به‌روزرسانی‌ها شامل سیاه‌چال‌های نمونه‌ای به نام Hallowed Hall هستند که بازیکنان می‌توانند به تنهایی یا به صورت گروهی آن‌ها را انجام دهند. اواخر امسال، آنها Water را به بازی اضافه خواهند کرد. در حالی که در حال حاضر آبی وجود دارد که می توانید بنوشید، هیچ شکلی از آب جاری یا بدنه آبی پیدا نمی شود. در عوض، فقط گدازه است.

به‌روزرسانی‌های آتی شامل رویدادهای جهانی و امکان بازدید از پایگاه‌های دیگر بازیکنان است. با نگاهی به سال 2024، Enshrouded به روز رسانی هایی مانند سیستم آب و هوا، دشمنان و باس های جدید و گشت های دشمن را برنامه ریزی کرده است.

از زمان انتشار آن در ژانویه، بیش از 90 میلیون ساعت Enshrouded پخش شده است، با نزدیک به 150 میلیون مرگ بازیکن. علاوه بر این، تقریباً 700000 بازیکن به حداکثر سطح 25 رسیده اند.

با انتشار Enshrouded در ژانویه، Keen Games GmbH دو برابر شده است. طولانی ترین عضو تیم به مدت 19 سال در آنجا کار کرده است و آخرین عضو در ماه اوت برای کمک به تقویت QA به آن پیوست.

این شرکت بازخورد بازیکنان خود را جدی می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند موارد یا رویدادهای جدیدی را در Enshrouded Feature Board پیشنهاد دهند. این به شرکت کمک کرد تا انتخاب کند چه چیزی را در نقشه راه خود قرار دهد، و برخی از ویژگی‌های دارای بیشترین رأی، مانند سالن مقدس، قبلاً وارد بازی شده‌اند.

Keen Games GmbH امیدوار است که در سال 2025، با انتشار کامل بازی، Enshrouded را برای رایانه شخصی نیز عرضه کند. به کنسول های آن سال تا کنون، Enshrouded یک بررسی کلی بسیار مثبت در Steam داشته است و همچنان در حال افزایش محبوبیت است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل