فرانکلین تمپلتون صندوق بازار پول را در آربیتروم راه اندازی می کند

فرانکلین تمپلتون صندوق بازار پول را در آربیتروم راه اندازی می کند

فرانکلین تمپلتون، یک مدیر دارایی 1.66 تریلیون دلاری، راه اندازی صندوق بازار پول خود را در Arbitrum اعلام کرده است.

غول وال استریت در یک اعلامیه مطبوعاتی مبنی بر اینکه صندوق پول دولتی فرانکلین OnChain ایالات متحده FOBXX اکنون در Arbitrum در دسترس سرمایه گذاران است (ARB)، یک بلاک چین لایه 2 اتریوم (ETH). با این راه‌اندازی، FOBXX به سه پلتفرم بلاک چین گسترش یافت، پس از اینکه قبلاً در Stellar (XLM) و Polygon (MATIC).

توسعه یک گام کلیدی برای فرانکلین تمپلتون

فرانکلین تمپلتون و بنیاد آربیتروم با یکدیگر همکاری می کنند تا از طریق Benji Investments، یک پلتفرم یکپارچه با بلاک چین که توسط فرانکلین تمپلتون اداره می شود، صندوق توکن شده را به سرمایه گذاران بیاورند. قابل ذکر است، این از طریق کیف پول دیجیتال در Benji در دسترس خواهد بود و سرمایه گذاران واجد شرایط نیز می توانند در شبکه Arbitrum به صندوق دسترسی داشته باشند.

“تعهد فرانکلین تمپلتون به نوآوری با ماموریت ما برای ارائه راه حل های مقیاس پذیر و کارآمد برای بخش مالی همسو است. استیون گلدفدر، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Offchain Labs، در بیانیه ای گفت: ما از اینکه فرانکلین تمپلتون را به اکوسیستم Arbitrum ملحق می کنیم هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظر تأثیر تغییردهنده مشارکت آنها برای جامعه ما هستیم.

راجر بایستون، رئیس دارایی‌های دیجیتال در فرانکلین تمپلتون، اضافه کرد: «گسترش به اکوسیستم آربیتروم گام مهمی در سفر ما برای تقویت قابلیت‌های مدیریت دارایی‌مان با فناوری بلاک چین است.

BlackRock and Ondo Finance

FOBXX در سال 2021 راه اندازی شد و یک صندوق ثبت شده در ایالات متحده است که از بلاک چین های عمومی برای پردازش تراکنش ها و سوابق مالکیت استفاده می کند.

طبق داده‌های rwa.xyz، ارزش بازار FOBXX 412 میلیون دلار است. در 8 آگوست، پشت صندوق نقدینگی دیجیتال نهادی USD BlackRock. BUIDL با بیش از 510 میلیون دلار در رتبه بندی محصولات وزارت خزانه داری قرار دارد، در حالی که سود دلاری Ondo ایالات متحده از Ondo Finance یا USDY با 299 میلیون دلار در رتبه سوم قرار دارد.

فرانکلین تمپلتون از زمان راه‌اندازی واحد دارایی‌های دیجیتال خود در سال 2018 به برداشتن گام‌های مهمی در پذیرش فناوری بلاک چین ادامه می‌دهد. در حال حاضر، این شرکت دارای اعتبارسنجی گره‌ها است و چندین محصول رمزنگاری را راه‌اندازی کرده است، از جمله یک ETF بیت کوین با بیش از 363 میلیون دلار خالص. دارایی ها.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل