GeForce NOW 2000 بازی نقطه عطف را می شکند و در زمان عرضه از Black Myth: Wukong پشتیبانی می کند

GeForce NOW 2000 بازی نقطه عطف را می شکند و در زمان عرضه از Black Myth: Wukong پشتیبانی می کند

مجموعه امروز پنج‌شنبه GeForce NOW نسبتاً سبک است، اما آنقدر بازی دارد که به پلتفرم استریم ابری NVIDIA اجازه می‌دهد بیش از دو هزار بازی سازگار داشته باشد.

همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، GeForce NOW یک مرحله بتا نسبتا طولانی داشت که در اکتبر 2015 آغاز شد (اگرچه نسخه بتای رایگان موجود برای همه خارج در ژانویه 2018) و تا فوریه 2020 ادامه داشت، زمانی که NVIDIA اعلام کرد انتشار رسمی پلت فرم استریم ابری مانند جهان شروع به دست و پنجه نرم کردن با همه گیر COVID-19 کرد. قبل از پایان ماه راه‌اندازی، NVIDIA در حال حاضر با وجود اینکه چندین ناشر (مانند Activision Blizzard) GFN را پس از نسخه بتا ترک کردند، به یک میلیون کاربر GeForce NOW افتخار کرد.

تا دو سال پیش، NVIDIA گفت که بیش از 20 میلیون کاربر GeForce NOW وجود دارد. البته پلتفرم استریم ابری در طول این سال ها پیشرفت های بزرگی در عملکرد خود داشته است. Ultimate Tier مجهز به کارت‌های گرافیک کلاس RTX 4080 است که به گیمرها این امکان را می‌دهد تا جدیدترین عناوین رایانه شخصی را با وضوح 4K یا 120 فریم در ثانیه بازی کنند و در عین حال از NVIDIA DLSS 3.5، ردیابی پرتو و رفلکس نیز پشتیبانی می‌کنند.

یکی از آن ها اسطوره سیاه بازی Game Science: Wukong است. بازی اکشن RPG (که امروز یک بار دیگر در یک گیم پلی جدید خیره کننده نشان داده شد تریلر) در زمان راه اندازی در GeForce در دسترس خواهد بود. به طور کلی، محبوبیت پلت فرم استریم ابری NVIDIA قطعاً از تصمیم مایکروسافت برای کلیه بازی های خود را از بخش های Xbox، Bethesda و Activision Blizzard به عنوان بخشی از پیشنهاد خود به GFN می آورد. خرید اکتیویژن بلیزارد را که توسط قانونگذاران تأیید شده است، دریافت کنید.

لیست کامل اضافه‌های هفتگی GFN را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. به عنوان یادآوری، فروش تابستانی همچنان ادامه دارد، البته فقط برای مدتی بیشتر. علاوه بر این، مشترکین Priority و Ultimate می‌توانند از امروز به صورت رایگان یک شکلک Elder Scrolls Online ‘Noble Snack’ دریافت کنند. اعضای رایگان از فردا این فرصت را خواهند داشت.

● Warhammer 40,000: Speed ​​Freeks (نسخه جدید در Steam، 6 آگوست)
● Prince of Persia: The Lost Crown (نسخه جدید در Steam، 8 اوت)
● Ratten Reich (نسخه جدید در Steam، 9 اوت )
● Nine Sols (Steam)
● Visions of Mana Demo (Steam)

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل