Black Myth: Wukong دنیای بازی خیره کننده خود را در تریلر نهایی گیم پلی نشان می دهد

Black Myth: Wukong دنیای بازی خیره کننده خود را در تریلر نهایی گیم پلی نشان می دهد

امروز صبح، توسعه دهنده چینی Game Science آخرین تریلر گیم پلی بازی اکشن RPG Black Myth: Wukong را به اشتراک گذاشت. این ویدیو دنیای خیره کننده بازی را نشان می دهد که بازیکنان تنها در دوازده روز از امروز آن را تجربه خواهند کرد.

افسانه سیاه: Wukong برای اولین بار رونمایی شد جهان نزدیک به چهار سال پیش، در آگوست 2020. بلافاصله، به نظر می‌رسید که این بازی ارزش پیگیری دقیق را دارد. در اوایل سال 2021، استودیو تعیین آزمایشی پنجره راه اندازی 2023، اما بسیار جاه طلبانه بود. علوم بازی باید به تاخیر انداخت آن را تا سال 2024، اما همچنین یک نسخه نمایشی قابل پخش در Gamescom 2023 به ارمغان آورد که به همه مزه پروژه خود را می دهد.

در نهایت، توسعه‌دهندگان تاریخ عرضه را برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 در 20 آگوست تعیین کرده‌اند. در ابتدا، قرار بود این بازی همزمان برای Xbox Series S و X عرضه شود، اما این نسخه از آن زمان به دلیل ادامه‌دار بودن به تعویق افتاد. بهینه سازی.

Black Myth: Wukong توسط Unreal Engine 5 پشتیبانی می‌شود و از تمامی فناوری‌های NVIDIA RTX روی رایانه شخصی پشتیبانی می‌کند، از جمله ray tracing و DLSS 3.5. NVIDIA گفت:

در افسانه سیاه: Wukong، ردیابی پرتوی کامل، وفاداری و کیفیت نور، بازتاب‌ها و سایه‌ها را افزایش می‌دهد. بازتاب روی آب همه جزئیات اطراف را منعکس می کند. کاستیک های آب با نمایش دقیق انکسار و انعکاس نور به واقع گرایی بیشتری می افزایند. روشنایی جهانی کاملاً ردیابی شده با اشعه تضمین می کند که نورپردازی داخلی و خارجی از نظر پیکسلی کامل است، مناطقی را که نور مسدود شده یا نمی تواند به آن برسد را تاریک می کند و به طور واقعی جهان را از طریق تابش نور روشن می کند. در هماهنگی با سیستم نورپردازی، سخت شدن تماس و نرم شدن سایه‌های کاملاً ردیابی پرتو در همه جا ریخته می‌شود و ریزترین سایه‌ها را روی برگ‌ها و سنگریزه‌ها، و همچنین روی ساختمان‌های هندسی غنی، شخصیت اصلی و رئیس‌های غول‌پیکری که بازیکنان باید شکست دهند، ایجاد می‌کند. .

< /p>

بازی‌کنندگان رایانه‌ای که علاقه‌مند به خرید کارت گرافیک، دسکتاپ یا لپ‌تاپ سری GeForce RTX 40 در خرده‌فروش‌های شرکت‌کننده هستند، یک کد Steam رایگان دریافت کنید.

افسانه سیاه: Wukong به دنبال ترکیب داستانی غنی با تصاویری خیره کننده و برداشتی منحصر به فرد از فرمول اکشن RPG است. . بازیکنان قلمروی جذاب پر از شگفتی‌ها و اکتشافات اساطیر چین باستان، مناظر خیره‌کننده، و گروهی متنوع از شخصیت‌های به یاد ماندنی بر اساس رمان تحسین‌شده سفر به غرب را کشف خواهند کرد. علاوه بر یک سیستم مبارزه غوغا بر پایه کارکنان دقیق و خیره کننده، Destined One می تواند از جادوها، دگرگونی ها و کشتی های جادویی به عنوان ابزار قدرتمندی در زرادخانه خود در برابر دشمنان سرسخت استفاده کند. بازیکنان می‌توانند آزادانه جادوها، توانایی‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات را با هم ترکیب کنند تا استراتژی برنده‌ای را بیابند که به بهترین وجه مناسب سبک مبارزه آنها است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل