حجم معاملات کریپتو برای اولین بار در چهار ماه گذشته 19 درصد افزایش یافت: CCData

حجم معاملات کریپتو برای اولین بار در چهار ماه گذشته 19 درصد افزایش یافت: CCData

بر اساس گزارش CCData، حجم معاملات کریپتو در ماه جولای 19 درصد افزایش یافت و به 4.94 تریلیون دلار رسید و اولین افزایش خود را در چهار ماه گذشته نشان داد.

در ماه ژوئیه، حجم معاملات ارزهای دیجیتال جهانی در صرافی‌های متمرکز با 19 درصد افزایش به 4.94 تریلیون دلار رسید که اولین افزایش در چهار ماه گذشته را به‌ازای هر CCData نشان می‌دهد %20Review%20July%202024.pdf” target=”_blank” rel=””>آخرین گزارش تحقیق. این شرکت افزایش حجم را به راه اندازی نقطه ای اتریوم صندوق های مبادله ای< /a> در ایالات متحده و احساسات مثبت بیان شده توسط شخصیت های سیاسی ایالات متحده در کنفرانس بیت کوین در نشویل، تگزاس.

مجموع حجم ماهانه نقطه | منبع: CCData

این گزارش نشان می‌دهد که حجم معاملات نقدی و مشتقه‌ها در صرافی‌های متمرکز رشد قابل‌توجهی داشته است، به طوری که حجم معاملات نقدی با 14.3 درصد افزایش به 1.44 تریلیون دلار و حجم معاملات مشتقه با افزایش 21 درصدی به 3.50 تریلیون دلار رسیده است. سهم بازار مشتقات به 70.9 درصد رسید، بالاترین سطح از دسامبر 2023.

مجموعه تبادلات ماهانه AA-A | منبع: CCData

CCData می‌گوید Bybit در ماه ژوئیه به عنوان یک عملکرد برتر ظاهر شد. حجم معاملات نقطه ای با افزایش نزدیک به 23 درصدی به 132 میلیارد دلار رسید که سومین حجم ماهانه بالاتر در تاریخ بورس است. این افزایش در فعالیت معاملاتی به بای بیت کمک کرد تا به رکورد سهم بازار 9.18 درصدی دست یابد و موقعیت خود را به عنوان دومین بورس بزرگ تثبیت کند.

با وجود این، Binance موقعیت خود را به عنوان بزرگترین صرافی نقطه ای با در این گزارش آمده است که سهم بازار 28.1 درصد است، اگرچه این نشان دهنده کاهش 4.9 درصدی نسبت به ماه قبل است.

در بازار مشتقات، بایننس نیز با 43.5 درصد سهم بازار، سلطه خود را حفظ کرد و به دنبال آن OKX در 19% و Bybit در 15.1%. این گزارش همچنین بر افزایش قابل توجهی در نوسانات در اوایل ماه اوت تاکید می کند که منجر به دومین حجم معاملات روزانه نقطه ای از ماه می 2021 شد، زمانی که چین بیت کوین را ممنوع کرد (BTC) بازارهای جهانی را مختل کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل