پین‌های هوش مصنوعی انسانی بیشتر از فروخته شده بازگردانده شده‌اند، زیرا شرکت در تلاش است تا در بخش هوش مصنوعی باقی بماند.

پین‌های هوش مصنوعی انسانی بیشتر از فروخته شده بازگردانده شده‌اند، زیرا شرکت در تلاش است تا در بخش هوش مصنوعی باقی بماند.

Pin Humane AI از زمان راه‌اندازی خود در آب داغ بوده است، و با قیمت گزاف کمترین کاربرد را داشته است، و اکنون اعداد فروش داریم که نشان‌دهنده عملکرد شرکت تاکنون است. سال گذشته، طراح سابق اپل، عمران چاودری و مدیر نرم افزار، بتانی بونگیوورنو، محصول خود را با تمرکز بر ابزارهای هوش مصنوعی عرضه کردند. دستگاه با نمایشگر همراه نبود و در عوض پیش‌بینی‌هایی را برای کنترل و خروجی اطلاعات روی دست شما ارائه می‌کرد.

پین هوش مصنوعی انسانی زیر آب داغ، زیرا بازده اکنون فروش را پشت سر گذاشته است، سخنگوی شرکت بیان می کند که داده ها نادرست است

شکی وجود ندارد که پین ​​هوش مصنوعی Humane از زمان آغاز به کار ضعیف عمل کرده است، و عوامل مختلفی می توانند در سقوط آن نقش داشته باشند. برای یکی، پین 699 دلار قیمت داشت، که به این معنی است که می‌توانید یک آیفون کاملاً جدید در این براکت تهیه کنید. علیرغم هزینه سنگین آن، کاربران انتظار استفاده عملی از دستگاه را دارند، اما عملکرد آن پایین‌تر از حد استاندارد بود و در آزمایش‌های اولیه اصلاً بهینه‌سازی نشد و بررسی‌ها نیز همین را بیان کرده‌اند.

Humane در تلاش است تا با کاهش فروش پین هوش مصنوعی خود همراه شود، زیرا اکنون بازدهی بیشتری نسبت به فروش در بازه زمانی آگوست تا می دارد. بر اساس اطلاعات The Verge< /a>، تنها 7000 دستگاه در طبیعت وجود دارد که 10000 دستگاه در ابتدا ارسال شده است. Humane تاکنون 9 میلیون دلار پین های هوش مصنوعی فروخته است و این شرکت اکنون با بازگشتی به ارزش 1 میلیون دلار سروکار دارد که موقعیتی چالش برانگیز برای شرکت است.

با توجه به ماهیت و طراحی محصول، نوسازی پین‌های هوش مصنوعی یک گزینه نیست و واحدهای برگشتی را به عنوان هزینه متحمل شده برای شرکت طبقه‌بندی می‌کند. اخیراً گزارش شده است که پرونده اتهام< /a> برای پین هوش مصنوعی Humane نیز مشکلاتی داشت که خطر آتش سوزی را برای مصرف کنندگان به همراه داشت. اگر منصف باشیم، فقط تا آنجایی که به موقعیتش در صنعت مربوط می شود، سوخت به آتش اضافه کرد. این به دلیل این واقعیت است که محصول قبلاً با واکنش صنعت مواجه شده است و افزودن یک عنصر خطرناک به مخلوط فقط باعث می شود محصول کمتر مطلوب باشد. این شرکت همچنین جایگزین رایگانی برای شارژرهای معیوب ارائه نکرد و در عوض دو ماه اشتراک رایگان ارائه کرد.

در ابتدا، YouTuber برجسته MKBHD عملکرد پایین‌تر Humane را در کانون توجه قرار داد و از آن زمان تاکنون نتوانسته است محصول را با سرعتی که در ابتدا تصور می‌کرد به فروش برساند. این شرکت در ابتدا بیش از 200 میلیون دلار از سرمایه گذاران با برنامه ای برای فروش حداقل 100000 واحد از پین هوش مصنوعی انسانی در سال اول کسب و کار جمع آوری کرد، اما به نظر می رسد که فروش و بازده اخیر نتایج یکسانی را نشان نمی دهد.

یکی از سخنگویان Humane به The Verge گفت که در داده‌هایی که به دست آورده بود، “نادرستی” مالی داشت، اما در ارائه لیست به روز شده اعداد ناموفق بود. در حالی که Humane در ارائه راه‌حل‌هایی برای محاسبات زمینه‌ای مصمم است، باید دید که چگونه با بازده مقابله کرده و فروش را افزایش می‌دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل