کاربران آیفون در T-Mobile در اواخر سال جاری می توانند از پیام رسانی ماهواره ای با iOS 18 لذت ببرند.

کاربران آیفون در T-Mobile در اواخر سال جاری می توانند از پیام رسانی ماهواره ای با iOS 18 لذت ببرند.

Apple با معرفی اتصال ماهواره‌ای در سال 2022 در iPhone 14 نشان خود را نشان داد. در حالی که این ویژگی به خوبی مورد استقبال قرار گرفت، عملکرد به ارسال پیامک برای خدمات اضطراری محدود شد. با iOS 18، غول فناوری برنامه‌هایی را برای گسترش از طریق ماهواره پیام می‌دهد و سرویس‌ها را در صورت کمبود Wi-Fi یا اتصالات سلولی در دسترس قرار دهید. برخی از کاربران قبلاً  ویژگی با iOS 18 عمومی نسخه بتای 2 و نسخه های بعدی و گفت که می توانند از طریق ماهواره به تبادل متن بپردازند.

کاربران T-Mobile iPhone نیز می توانند از پیام رسانی ماهواره ای بهره مند شوند زیرا دیگر محدود به کاربران اندروید نیست

اپل در سال 2022 در آوردن اتصال ماهواره ای به تلفن های همراه با آیفون 14 پیشگام بود و از طریق به روز رسانی های خود این ویژگی را توسعه داده است. این موضوع از زمان آغاز به کار خود همچنان یک موضوع داغ باقی مانده است، زیرا رقابت با فعال کردن پشتیبانی از اتصال ماهواره ای، بازی آنها را نیز افزایش داده است. اپل با Globalstar برای این ویژگی همراه است، که به طور تهاجمی در کنار MDA برای بهبود خدمات اپل با شبکه جدیدی از ماهواره ها کار می کند.

با ویژگی ماهواره‌ای به‌روزشده، می‌توان از یک مدل iPhone 14 یا نسخه جدیدتر برای ارسال و دریافت پیام از طریق ماهواره در زمانی که سیگنال‌های تلفن همراه ضعیف است یا Wi-Fi در دسترس نیست، استفاده کرد. در حالی که اولین نسخه بتای iOS 18 تنها شامل نسخه ی نمایشی این ویژگی بود، بتا دوم کاربرد بیشتری را ارائه می دهد، زیرا برخی از کاربران در حال حاضر قادر به تبادل پیام با قابلیت های ماهواره ای به روز هستند.

اگرچه این سرویس به ویژه در مناطقی که اتصال ضعیفی دارند، راحتی زیادی برای کاربران به ارمغان می‌آورد، اما از شما می‌خواهد که دائماً مطمئن شوید که دستگاه در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند با ماهواره ارتباط بهتری برقرار کند و لازم است خارج از منزل باشید. در نتیجه ممکن است ارتباط کمی عقب بیفتد، اما این در مقایسه با ابزاری که ارائه می دهد، تنها یک مشکل جزئی است. در حال حاضر، این ویژگی شامل ارسال فیلم و عکس نمی شود.

ما در مورد تلاش Google برای ایجاد اتصال ماهواره ای به تلفن های Android با عرضه Android 15 شنیده ایم. بسیاری از کاربران T-Mobile به صفحه ای دسترسی پیدا کرده اند که واجد شرایط بودن آنها برای این سرویس را نشان می دهد و شرکت مخابراتی ممکن است اولین کسی باشد که به آن دسترسی داشته باشد. T-Mobile و SpaceX همچنین برای ارائه ویژگی ماهواره مستقیم به سلول خود با یکدیگر همکاری کرده اند و ممکن است در پاییز این قابلیت را به کاربران آمریکایی ارائه دهند.

کاربران آیفون T-Mobile احساس بیگانگی نخواهند کرد، زیرا اکنون می توانند در کنار کاربران اندرویدی از این قابلیت ها لذت ببرند. گسترش سرویس با iOS 18 که قرار است اواخر امسال عرضه شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل