اخبار روزفناوری

تریلر جدید Persona 3 Reload Expansion Pass

تریلر جدید Persona 3 Reload Expansion Pass

امروز، ATLUS یک تریلر کاملاً جدید منتشر کرد برای Persona 3 Reload، که متیس، همراه اندروید جدید که به بازیکنان در Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer- می پیوندد را به نمایش می گذارد. این سومین و آخرین افزوده به گذرنامه توسعه مجدد Persona 3 از قبل موجود است.

این پیش‌پرده برخی از چیزهایی را که بازیکنان می‌توانند در تعامل با متیس ببینند را به نمایش می‌گذارد، زیرا پاس توسعه جدید قرار است به بازیکنان 30 ساعت جدید بازی برای شیرجه رفتن بدهد. در کنار حجم سخاوتمندانه بازی، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که لباس های جدید را به دست آورند و موسیقی پس زمینه جدیدی را تجربه کنند.

برای اطلاعات بیشتر، متیس ادعا می کند که خواهر آیگیس است. او در برابر اعضای S.E.E.S ظاهر می شود که در یک حلقه زمانی 31 مارس گیر کرده اند. پس از ملاقات با آنها، آنها را به ورطه زمان هدایت می کند که به نوعی در زیرزمین خوابگاه ظاهر شده است. شخصیت منحصر به فرد او روان است، با تخصص در مهارت های یخ، فیزیکی و باد.

در این تریلر، بازیکنان با شخصی که به متیس جان می دهد نیز معرفی می شوند. این شخص لیزی فریمن است که صداپیشگی شخصیت هایی مانند Sparkle در Honkai: Star Rail، Toby in My Time At Portia و Kitra در Unicorn Overlord را بر عهده دارد.

برای کسانی که برای انتشار Episode Aigis -The Answer- هیجان زده هستند، تاریخ انتشار به طور رسمی 10 سپتامبر 2024 است. این مجوز توسعه روی Xbox Series X|S، Xbox One، PC، Xbox Game Pass Ultimate در دسترس خواهد بود، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4.

برای کسانی که بازی را از طریق Xbox Game Pass Ultimate بازی می کنند، Expansion Pass برای شما کاملا رایگان خواهد بود.

Persona 3 Reload: Expansion Pass برای خرید با قیمت 39.99 دلار موجود است که شامل مجموعه Persona 5 Royal EX BGM، مجموعه Persona 4 Golden BGM، ست Velvet Costume و مجموعه BGM نیز می شود.

برای کسانی که به دنبال چیزی برای نشان دادن عشق خود به Persona هستند، GameStop نسخه Aigis Persona 3 Reload را انجام می دهد. برای 199.99 دلار. این شامل بازی پایه، کتاب هنری، موسیقی متن، مجسمه Aigis و بسته DLC Persona 3 Reload است.

پیش‌پرده جدیدترین نسخه اضافه شده به Persona 3 Reload Expansion Pass اکنون با مدت زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه در YouTube در دسترس است. او شخصیتی بامزه و هیجان‌انگیز دارد که از اینکه می‌تواند آیگیس را خواهرش صدا بزند خوشحال است.

این تریلر همچنین قدرت‌ها و توانایی‌های متیس را در طول نبرد به نمایش می‌گذارد، جایی که آیگیس می‌تواند در طول نبرد از او خواسته شود. توانایی های او بسیار رنگارنگ است و استعداد زیادی دارد، جایی که می تواند برای ساختن یک پروانه به آسمان پرتاب کند.

d8aad8b1db8cd984d8b1 d8acd8afdb8cd8af persona 3 reload expansion pass 66b3ad8617f06

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا