اخبار روزفناوری

مردی از اپل واچ برای نجات جانش پس از هشدار به او در مورد ضربان قلب به طور خطرناکی تمجید کرد.

مردی از اپل واچ برای نجات جانش پس از هشدار به او در مورد ضربان قلب به طور خطرناکی تمجید کرد.

اپل به تدریج در تلاش است تا اپل واچ را به دستگاهی مناسب برای تشخیص علائم مختلف مرتبط با سلامت تبدیل کند و تا کنون این ابزار پوشیدنی به کاربران زیادی کمک کرده است. ما در گذشته داستان های بی شماری را در مورد چگونگی تشخیص بیماری با علائم توسط اپل واچ پوشش داده ایم و امروز یک مورد دیگر داریم. آخرین داستان حول محور اپل واچ است که ضربان قلب پایین یک کاربر در کالیفرنیا را تشخیص می دهد که قبل از هر بیماری جدی تحت مراقبت های پزشکی مناسب قرار گرفته است.

Apple Watch ضربان قلب پایین را قبل از هر بیماری جدی تشخیص داد و جان یک مرد را نجات داد

پیتر مور، ساکن مونتسیتو، کالیفرنیا، بیان می کند که “این وسیله کوچک زندگی من را نجات داد” پس از اینکه به او از یک بیماری قلبی وخیم اطلاع داد (از طریق Rich DeMuro). مور یک مدیر سابق فناوری است که در راه بود تا دخترش را از فرودگاه بردارد و کمی احساس سبکی کرد و فکر کرد که توقف در استارباکس می تواند کمک کند. با این حال، اپل واچ او به او هشدار داد که ضربان قلبش به 32 کاهش یافته است که به طرز نگران کننده ای پایین است، و این ابزار پوشیدنی همچنان همان نتایج را نشان می دهد.

مور وضعیت را به همسرش اطلاع داد و او بلافاصله او را برای مراقبت های اضطراری به بیمارستان برد. دکتر امید یوسفیان بلافاصله به مور گفت که به یک ضربان‌ساز نیاز دارد و اپل واچ نقش مهمی در تشخیص این عارضه دارد.

“برای ما پزشکان، علائم مهم ترین چیز است. ساعتش به او هشدار داده شد و آن هشدار را به علائمش وصل کرد و او را به دنبال کمک فوری پزشکی سوق داد. این پاسخ سریع حیاتی بود.»

برای تنظیم ضربان قلب مور یک ضربان ساز کار گذاشته شد و او اظهار داشت که اکنون احساس خوبی دارد. مور همیشه یکی از علاقه مندان به فناوری بوده است و این می تواند یکی از دلایلی باشد که او اپل واچ را دریافت کرده است و او بیش از هر زمان دیگری برای این دستگاه احترام قائل است. ارزش ابزارهای پوشیدنی فقط در استفاده روزانه نیست، بلکه در نظارت بر سلامت در زمان واقعی نیز هست. در مورد من، این زندگی من را نجات داد.

d985d8b1d8afdb8c d8a7d8b2 d8a7d9bed984 d988d8a7da86 d8a8d8b1d8a7db8c d986d8acd8a7d8aa d8acd8a7d986d8b4 d9bed8b3 d8a7d8b2 d987d8b4d8af 66b314d47feeb

ما قبلاً توضیح داده‌ایم که چگونه اپل واچ بسیار دستگاه توانمند، و این شرکت قصد دارد آن را در مقیاس سالانه، زیرا ویژگی های سلامت محور بیشتری را به ترکیب اضافه می کند. اپل همچنین در حال کار بر روی آوردن حسگرهای اندازه‌گیری گلوکز به ابزارهای پوشیدنی است و امسال، اپل واچ ممکن است دستخوش یک طراحی مجدد بزرگ شود. همچنین قبلاً اشاره شد که اپل همچنین روی نوع پلاستیکی اپل واچ، که می تواند برای مخاطبان جوان تر باشد. ما شما را در جریان آخرین داستان‌ها قرار می‌دهیم، بنابراین در این مورد بمانید و تجربه خود را با اپل واچ در نظرات به اشتراک بگذارید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا