با بازگشت بازارهای ارزهای دیجیتال، بایننس 1.2 میلیارد دلار ورودی ثبت کرد

با بازگشت بازارهای ارزهای دیجیتال، بایننس 1.2 میلیارد دلار ورودی ثبت کرد

Binance، بزرگ‌ترین صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال، با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران دارایی‌های دیجیتال از افت شدید بازار ناشی از تجارت حمل‌ونقل ین، 1.2 میلیارد دلار درآمد خالص داشت.

بازگشت

بیت‌کوین (BTC) و جهش در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال فعالیت معاملاتی در پلتفرم های CEX مانند Binance در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. ریچارد تنگ، مدیر عامل بایننس، با استناد به داده‌های DefiLlama، گفت که صرافی رمزنگاری به ثبت رسیده است بیشترین حجم معاملات یک روزه خود را از ابتدای سال.

بیت کوین پس از رکود بازار جهانی در 5 آگوست به 55000 دلار بهبود یافت و در زمان انتشار بیش از 5 درصد افزایش یافت. سودهای دو رقمی ارزش کل بازار کریپتو را دوباره به بالای 2 تریلیون دلار رساند.

Ethereum رهبران بازار (ETH) و Solana (SOL) همچنین زیان‌ها را ردیابی کرد و سودهایی را برای سرمایه‌گذاران “خرید به پایین” به ارمغان آورد. ممکوین ها با یکی از بزرگترین افزایش ها به عنوان توکن هایی مانند برت ظاهر شدند (BRETT)، پپه (PEPE)، و Bonk (BONK) بیش از 10% افزایش داشته است.

باز کردن بازارهای کریپتو به زانو در تجارت حمل و نقل، نه رکود

بر اساس گزارش گلدمن ساکس، علیرغم گمانه زنی ها در مورد رکود اقتصادی ایالات متحده، جریان ناگهانی کلان ناشی از معاملات حدود 20 تریلیون دلاری ین ژاپن است. در این مورد، معامله حمل و نقل شامل قرض گرفتن ین و فروش آن به ارزهای دیگر مانند دلار آمریکا، سپس سرمایه‌گذاری آن فیات در دارایی‌های با بازده بالاتر است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که جی‌پی مورگان تخمین زده است که بازگشایی تنها در نیمه راه است و ممکن است تغییرات بیشتری در بازار وارد شود. 

استفان کیمل، مدیرعامل M2، تحلیل‌های هر دو تایتان مالی سنتی را تکرار کرد. کیمل از طریق ایمیل گفت: «در حالی که بازارها در حال بهبود هستند، و به نظر می‌رسد بدترین وضعیت در عقب است، سرمایه‌گذاران باید برای ادامه نوسانات آماده باشند. 

همانطور که crypto.news گزارش داد، تحلیلگران Bitfinex و داده های زنجیره ای پیشنهاد می کند که بیت کوین ممکن است به پایین ترین سطح اخیر خود در حدود 48900 دلار بازگردد. افت به این سطوح می تواند قبل از اینکه بازارها الگوهای مترقی قیمت را از سر بگیرند، بازار دیگری را از بین ببرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل