مدیرعامل: اگر بالای 45 هزار دلار بماند، قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد

مدیرعامل: اگر بالای 45 هزار دلار بماند، قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد

طبق گفته کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، اگر قیمت بیت کوین بالای 45000 دلار بماند، می تواند در عرض یک سال از بالاترین قیمت خود عبور کند.

بیت کوین (BTC) پس از یک آخر هفته پر فراز و نشیب بازگشته است و با وجود برخی شاخص‌های نزولی در بازارهای مالی، خوش‌بینی در بازار ارزهای دیجیتال باقی مانده است. 

در 5 آگوست، بازارهای مالی جهانی افت را تجربه کرد زیرا شاخص بنچمارک ژاپن بیش از 12 درصد سقوط کرد، در حالی که داوجونز و نزدک نیز افت قابل توجهی را تجربه کردند. غول های فناوری مجموعاً 650 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست دادند. بازار کریپتو نیز تحت تأثیر قرار گرفت زیرا بیت کوین به زیر 50000 دلار سقوط کرد و به 49578 دلار رسید.

Young Ju در X هشدار داد که بازار کریپتو آسیب پذیر است. اگر بیت کوین یک یا دو هفته در سطوح فعلی خود باقی بماند، بهبود محتمل به نظر می رسد، اما رکود طولانی مدت می تواند نشانه شروع یک بازار نزولی باشد. 

بیت کوین باید بالای 45000 دلار بماند

Young Ju گفت که اگر قیمت بیت کوین بالای 45000 دلار باقی بماند، می تواند به بالاترین حد تاریخ برسد و از قیمت 73737.94 دلار در سال جاری فراتر رود.

جوان جو بر این باور است که رکود ممکن است شبیه وضعیت اوایل سال 2020 باشد. نسبت به اواخر سال 2021. او این را به عدم قطعیت های اقتصاد کلان نسبت می دهد تا مسائل اساسی.

یک روند قابل توجه حرکت بیت کوین از دارندگان قدیمی به سرمایه گذاران جدیدتر و نهادی است، در حالی که مشارکت سرمایه گذاران فردی نسبتاً محدود است. این تغییر می‌تواند نقش کلیدی در حمایت از بازار در دوره‌های بی‌ثباتی اقتصادی داشته باشد.

در حال حاضر، بیت کوین در محدوده 56000 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 13 درصدی از پایین ترین سطح 5 آگوست است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل