اخبار روزفناوری

A Quiet Place: The Road Ahead در 17 اکتبر راه اندازی می شود

A Quiet Place: The Road Ahead در 17 اکتبر راه اندازی می شود

A Quiet Place به عنوان یک فرنچایز ترسناک عالی شناخته می شود، با فرض این که حول محور ساکت ماندن تا حد امکان برای جلوگیری از جلب توجه فرشتگان مرگ می چرخد. فرانچایز فیلم در حال دریافت افزودن جدید، اما این بار در حوزه بازی است. A Quiet Place: The Road Ahead در 17 اکتبر راه اندازی می شود.

این عنوان آینده توسط توسعه دهنده ایتالیایی Stormind Games، سازندگان بازی هایی مانند Batora: Lost Haven و فرنچایز Remothered در حال توسعه است. این بازی توسط Saber Interactive منتشر می‌شود، ناشر بازی‌هایی مانند Vampyr، The Witcher 3: Wild Hunt و Kingdom Come: Deliverance.

برای کسانی که می خواهند درباره A Quiet Place: The Road Ahead بیشتر بدانند، یک در یوتیوب منتشر شده است که برخی از عناصر ترسناک بقا را به نمایش می گذارد که بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند با آنها برخورد کنند. از بسته شدن درها و هشدار دادن به فرشتگان مرگ، تا مجبور شدن به تلاش و دور شدن از آنها در حالی که آنها در حال جستجوی شما هستند. بیگانه: انزوا.

A Quiet Place: The Road Ahead یک اسپین آف از مجموعه فیلم است، که در آن شما به عنوان یک شخصیت مبتلا به آسم بازی می کنید، که فقط با استفاده از دستگاه تنفسی کافی است تا فرشتگان مرگ را از حضور او آگاه کنید. او درگیر تضاد بین فردی خانوادگی است و باید با احساسات خود در این مورد کنار بیاید و در دنیای آخرالزمانی سیر کند.

برای کسانی که فیلم را ندیده‌اند، فرشتگان مرگ از صدا برای شناسایی شکارشان استفاده می‌کنند و حس شنوایی بالایی دارند، به این معنی که می‌توانند هر صدای کوچکی که شما ایجاد می‌کنید را بشنوند. در این بازی ترسناک بقا، این ممکن است چیزی باشد که بقای او را می‌سازد یا می‌شکند.

اگر علاقه مند به خرید A Quiet Place: The Road Ahead هستید، این بازی در تاریخ 17 اکتبر عرضه خواهد شد و قیمت آن 29.99 دلار خواهد بود. پیش‌سفارش‌های این بازی در حال حاضر در دسترس است، که به کسانی که پیش‌سفارش داده‌اند اجازه می‌دهد محتوای انحصاری بازی را دریافت کنند و هنر دیجیتالی را از بازی ویدیویی آینده به دست آورند.

علاوه بر تریلر، توسعه دهندگان یک ویدیوی 10 دقیقه ای از بازی را نیز در ماه جولای منتشر کردند، ویدیویی که انحصاری IGN است. در این ویدیو، می‌توانید قهرمان داستان را در حال حرکت در بیمارستان نورث وود ببینید، جایی که او باید بر ترس‌های خود غلبه کند تا از وحشت دنیای پسا آخرالزمانی که در آن غوطه‌ور شده است جان سالم به در ببرد.

a quiet place the road ahead d8afd8b1 17 d8a7daa9d8aad8a8d8b1 d8b1d8a7d987 d8a7d986d8afd8a7d8b2db8c d985db8c d8b4d988d8af 66b2503218026
این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا