اپل واچ بعدی SE می‌تواند در بدنه‌ای پلاستیکی با رنگ‌های پر جنب و جوش عرضه شود که از دوام کمتری نسبت به مدل‌های فعلی برخوردار است.

اپل واچ بعدی SE می‌تواند در بدنه‌ای پلاستیکی با رنگ‌های پر جنب و جوش عرضه شود که از دوام کمتری نسبت به مدل‌های فعلی برخوردار است.

اپل واچ از زمان عرضه خود در سال 2015 راه درازی را پیموده است، و نسخه های امسال می توانند با یک شاسی بازطراحی شده عرضه شوند که گمان می رود باریک تر و کمی بزرگتر از نسخه های فعلی باشد. این شرکت به تدریج ابزارهای پوشیدنی را ارتقا داده و در عین حال مدل‌های بیشتری مانند Apple Watch Ultra و Apple Watch SE را نیز به این مجموعه اضافه کرده است. اکنون گزارش شده است که نسخه بعدی اپل واچ SE دارای یک شاسی پلاستیکی خواهد بود.

تکرار بعدی اپل واچ SE می‌تواند در بدنه‌ای سخت و پلاستیکی باشد، احتمالاً برای تشویق بزرگسالان به تهیه آن برای کودکانشان

براساس مارک گورمن، اپل اپل واچ SE را با مواد پلاستیکی سخت عرضه می کند تا به طور بالقوه در هزینه ها صرفه جویی کند و قیمت ها را پایین نگه دارد. این تحلیلگر قاطعانه معتقد است که “به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل است” که این ابزار پوشیدنی به جای آلومینیوم از یک ماده پلاستیکی سفت و سخت برخوردار باشد. نوع پلاستیکی همچنین برای والدینی که به دنبال خرید اپل واچ برای فرزندانشان هستند تا از ویژگی‌های Find My و تلفن همراه استفاده کنند، جذاب خواهد بود.

اپل واچ پلاستیکی می تواند همان ابتکار عمل آیفون 5C را از این شرکت به ارمغان بیاورد، که همچنین از سخت ساخته شده است پلاستیک سفت و سخت. این شرکت همچنین در ماه جولای وب‌سایت جدیدی راه‌اندازی کرد که والدین را تشویق کرد تا یک اپل واچ سلولی برای کودکان تهیه کنند. وب سایت اپل «Apple Watch For Your Kids» دارای ویژگی های مختلفی است که می تواند برای والدین مفید باشد، از جمله ردیابی موقعیت مکانی، تماس، پیام رسانی و ردیابی فعالیت. والدین می توانند اپل واچ را از طریق آیفون خود برای فرزندان خود تنظیم کنند، به این معنی که فعالیت آنها همگام سازی می شود، و این ابزار عالی برای مدرسه است.

ماهیت پلاستیکی شاسی اپل واچ درها را به روی گزینه‌های رنگی جدید، شبیه به سری آیفون 5C، باز می‌کند تا والدین و کودکان را به خود جذب کند. این شرکت می‌تواند اپل واچ پلاستیکی را با رنگ‌های زنده به جای رنگ‌های پاستلی مانند سری آیفون استاندارد عرضه کند. این همچنین به اپل واچ این امکان را می دهد که به طور گسترده ای متفاوت از مدل های بالاتر با پوشش آلومینیومی و فولادی ضد زنگ باشد.

تکرار فعلی اپل واچ SE نیز با مدل‌های استاندارد با ویژگی‌های تغییر یافته متفاوت است، اما ظاهر آن شباهت زیادی به نسخه‌های پیشرفته دارد. این شرکت می‌تواند در تلاش باشد تا شکاف گسترده‌تری بین این دو مدل ایجاد کند و در عین حال برای والدین جذاب باشد. با این حال، اپل می‌تواند SE آینده را در رنگ‌های سیاه و سفید نیز ارائه دهد که این پوشیدنی را برای بزرگسالان باز نگه می‌دارد.

باید توجه داشته باشیم که آلومینیوم در برابر خش مقاوم‌تر است و در کل دوام بیشتری نسبت به پلاستیک دارد و این می‌تواند تنها نقطه ضعف مواد باشد. به محض اینکه اطلاعات بیشتر در دسترس باشد، جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه به اشتراک خواهیم گذاشت. آیا فکر می کنید اپل پس از محصور کردن اپل واچ در پلاستیک، قیمت اپل واچ SE را کاهش می دهد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل