لایحه بیت کوین مورد حمایت قرار می گیرد، هزاران نفر سناتورهای آمریکایی را مجبور می کنند از آن حمایت کنند

لایحه بیت کوین مورد حمایت قرار می گیرد، هزاران نفر سناتورهای آمریکایی را مجبور می کنند از آن حمایت کنند

ایالات متحده شهروندان از لایحه ای برای ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت کوین در پی اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و سناتور سینتیا لومیس، سناتور وایومینگ حمایت می کنند.

طبق گفته های طرفدار بیت کوین (BTC)، دنیس پورتر، تقریباً 3000 ایالات متحده رای دهندگان درخواست کردند از سناتورها برای لایحه “ذخایر استراتژیک بیت کوین” حمایت کنند. 

پورتر تاکید کرد که سناتورهای دموکرات سهم بزرگی از نامه‌ها را از آمریکایی‌ها دریافت کرده‌اند که تعداد آنها حدود 1746 بوده است. درخواست‌ها برای حمایت مالی احتمالاً در پاسخ به قانون رمزنگاری سناتور لومیس و حمایت از آن است. 

بر اساس crypto.news، Lummis قانون «افزایش فناوری نوآوری و رقابت پذیری از طریق سرمایه گذاری بهینه در سراسر کشور در سال 2024» یا قانون بیت کوین را اعلام کرد. لومیس برای اولین بار افشا شد< /a> پیشنهاد در بیت کوین 2024 در نشویل، جایی که سناتور وایومینگ در همان صحنه با دونالد ترامپ سخنرانی کرد. 

با تکرار پیشنهاد ترامپ برای حفظ انبار بیت کوین آمریکا، لومیس نیز پیشنهاد خرید سالانه 200000 بیت کوین را ارائه کرد. لایحه سناتور کل خرید 1 میلیون توکن را تعیین می کند تا اطمینان حاصل شود که ایالات متحده یک رهبر جهانی ارزهای دیجیتال باقی می ماند.

اگر لومیس و ترامپ راه خود را داشته باشند، آمریکا موقعیت خود را به عنوان بزرگترین مالک ژئوپلیتیک BTC تقویت خواهد کرد. ایالات متحده در حال حاضر دارای بیش از 200000 بیت کوین به ارزش بیش از 11 میلیارد دلار است. در واقع، آمریکا نزدیک به 3٪ از کل بیت کوین در گردش را کنترل می کند. بیشتر این دارایی ها از سرکوب در جاده ابریشم و دیگر بازارهای تاریک نت سرچشمه می گیرند. 

ایجاد یک ذخیره استراتژیک BTC همچنان منوط به تایید کنگره و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری امسال در نوامبر است.

اگرچه، گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه دولت فعلی با این ایده مخالف است. اندکی پس از سخنرانی ترامپ در نشویل، دولت ایالات متحده انتقال 2 میلیارد دلار بیت کوین به یک کیف پول ناشناخته.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل