اخبار روزاقتصاد

یکی از بنیانگذاران تزوس می‌گوید: روایت ارزش فروشگاه بیت‌کوین در حال نابودی است

یکی از بنیانگذاران تزوس می‌گوید: روایت ارزش فروشگاه بیت‌کوین در حال نابودی است

کاتلین بریتمن، یکی از بنیانگذاران بلاک چین تزوس، می گوید که روایت بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش در بحبوحه آخرین سقوط کریپتو در حال نابودی است.

بنیانگذار Tezos (XTZ) این دیدگاه را در یک مصاحبه با “Squawk Box” CNBC در 5 اوت، با اظهار نظر در مورد واکنش بازار ارزهای دیجیتال به عنوان بیت کوین ( BTC) به زیر 50000 دلار سقوط کرد.

طبق گفته بریتمن، با واکنش سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به آشفتگی‌های بازار، قیمت بیت‌کوین کاهش یافت. کاتالیزورهای این تغییر در احساسات شامل ترس از رکود بالقوه جهانی است، با سقوط سهام ژاپن که وضعیت را در سراسر بازار در روز دوشنبه تشدید کرد.

نظرات بنیانگذار تزوس در مورد فروش بیت کوین

تحلیلگران همچنین سقوط بازار در 5 اوت را به تنش‌های ژئوپلیتیکی و تصمیم اخیر فدرال رزرو نسبت به نرخ بهره نسبت دادند. در کریپتو، شایعات فروش انبوه توسط Jump Trading فشار منفی جدیدی وارد کرد.

این واکنش کریپتو است که باعث می‌شود برایتمن سخنان خود را در مورد بیت کوین به‌عنوان «پول تظاهر به اینترنت» زیر پا نگذارد.

برایتمن، «در اصل، آنچه می‌بینیم چیزی شبیه به آنچه در ابتدای کووید رخ داد است، جایی که مردم احساس می‌کنند چیزی شبیه به رکود اقتصادی است و اولین چیزی که تصمیم به فروش آن می‌گیرند، پول تظاهر به اینترنت است.» گفت.

یک “ذخیره ارزش” نیست

بریتمن اضافه کرد که بیت کوین در حال “کمی شلیک” است، زیرا این ارز عمدتاً سوداگرانه باقی مانده است و اکثر دارندگان هنوز آن را چیزی بیشتر نمی دانند.

بریتمن به اندرو سورکین و جو کرنن از CNBC گفت: «خوب است که اذعان کنیم که این یک آزمایش است. در مورد بیت کوین که یک ذخیره ارزش است، بنیانگذار تزوس گفت که او هنوز این روایت را خریداری نکرده است، که او اضافه کرد که یک الگوی رفتاری در حال حاضر “در حال نابودی” است.

علیرغم این دیدگاه، برایتمن می گوید بیت کوین یک دارایی اصلی در بازار است و با تبدیل شدن به جریان اصلی رشد خواهد کرد. او افزود که BTC ابزار اصلی دارد و برای مفید بودن نیازی به ذخیره دارایی ارزش ندارد.

بیت کوین دو رقمی شده است

در حالی که طلای دیجیتال اندکی به بالای 50 هزار دلار بازگشته است، ارزش آن در 24 ساعت گذشته 17 درصد و در هفته گذشته بیش از 28 درصد کاهش یافته است. در جاهای دیگر، این دریای قرمز برای کریپتو است زیرا انحلال‌های ۲۴ ساعته به بیش از ۱ میلیارد دلار رسید.

قابل توجه، کاهش بیت کوین و سهام با عملکرد طلا در تضاد بود، که تا حد زیادی ارزش خود را با شکست بازار حفظ کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا