شایعه شده است که Dimensity 9400 گران تر است، احتمالاً به دلیل پذیرش نسل دوم فرآیند 3 نانومتری، Tipster به بهبودهای مختلف SoC نیز اشاره می کند.

شایعه شده است که Dimensity 9400 گران تر است، احتمالاً به دلیل پذیرش نسل دوم فرآیند 3 نانومتری، Tipster به بهبودهای مختلف SoC نیز اشاره می کند.

از فرآیند 3 نانومتری نسل دوم TSMC گزارش شده است برای تولید انبوه Dimensity 9400 مدیاتک پیشرفت های مختلفی را ارائه خواهد کرد، اما این به قیمت افزایش قیمت چیپست تمام خواهد شد. یکی از مشاوران این تغییر را یادآوری می‌کند، اما به بینندگان یادآوری می‌کند که در اواخر سال جاری چندین ارتقا وجود خواهد داشت، بنابراین اجازه دهید ببینیم شرکای MediaTek وقتی می‌خواهند Dimensity 9400 را در پرچم‌داران خود امتحان کنند، چه امتیازاتی را تجربه خواهند کرد.

بزرگترین پیشرفتی که به Dimensity 9400 رسید، عملکرد NPU است. tipster ادعا می کند که نسبت به نسخه نسل قبلی

40 درصد افزایش می یابد

Tipster Digital Chat Station به افزایش قیمت دقیق اشاره نکرد، اما او در پست Weibo خود بیان کرد که پرچمداران آینده مانند Vivo X200 گران تر از نسخه های قبلی خواهند بود. خوشبختانه استفاده از Dimensity 9400 در گوشی‌های هوشمند مزیت‌های مختلفی را به همراه خواهد داشت، با جزئیات بیشتر اشاره می‌شود که SoC بهره‌وری انرژی و ارتقاء عملکرد هوش مصنوعی را معرفی می‌کند، به طوری که واحد پردازش عصبی سیلیکون (NPU) 40 درصد سریع‌تر از Dimensity 9300.

به اندازه کافی عجیب، کارشناس اطلاعات به عملکرد خام Dimensity 9400 اشاره نکرد و اشاره کرد که ممکن است تفاوت قابل توجهی بین آن و نسخه قبلی وجود نداشته باشد. با این حال، باور کردن آن دشوار است، زیرا شایعه شده است که Dimensity 9400 هیچ هسته های کارآمدی ندارند، با تکیه بر هسته های عملکردی که باید امتیازهای تک هسته ای و چند هسته ای را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. طبق گزارش‌ها، معماری CPU “BlackHawk” ARM برای چیپ‌ست استفاده خواهد شد، اما ما باید ببینیم که آیا استفاده از چنین هسته‌هایی سودی در دنیای واقعی دارد یا خیر.

شایعه شده است که Dimensity 9400 دارای افزایش قابل توجهی در اندازه قالب است، با جزئیات قبلی اندازه گیری 150mm² و دارای 30 میلیارد ترانزیستور، که منجر به یک حافظه پنهان بزرگتر و واحد پردازش عصبی ارتقا یافته می شود. به طور خلاصه، MediaTek می تواند بزرگترین سیلیکون گوشی هوشمند جهان را در اندازه فیزیکی منتشر کند، که دلیل دیگری برای گران بودن تولید آن است.

با این حال، ریک تسای، مدیرعامل شرکت تایوانی، قبلاً به Dimensity 9400 ابراز اطمینان کرده بود و معتقد بود که راه اندازی آن می تواند به شرکت کمک کند تا درآمد سالانه 50 درصدی را افزایش دهد، در حالی که به رونمایی در اکتبر. اظهارات مدیر اجرایی نشان می دهد که Dimensity 9400 می تواند قیمتی رقابتی داشته باشد تا اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام را کاهش دهد، که قبلاً گفته می شود گران‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 3، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را مجبور می‌کند تا به فکر مشارکت بلندمدت با MediaTek باشند.

البته، ما باید به خوانندگان یادآوری کنیم که این اطلاعات را با کمی نمک درمان کنند و منتظر تجزیه و تحلیل های بعدی باشند تا یک نمای کلی بی طرفانه از Dimensity 9400 ایجاد کنند. برای به‌روزرسانی‌های بیشتر.

منبع خبر: چت دیجیتال ایستگاه

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل