نتایج این نظرسنجی در مورد مالک بیت کوین شما را شگفت زده خواهد کرد

نتایج این نظرسنجی در مورد مالک بیت کوین شما را شگفت زده خواهد کرد

از نقطه نظر جمعیت شناختی، از شنیدن این که اکثر سرمایه گذاران بیت کوین جوان و مرد هستند تعجب نمی کنید – اما فراتر از آن، تنوع زیادی وجود دارد.

گزارش جدیدی نشان داده است که چه کسی تمایل به مالکیت بیت کوین دارد (< a href="https://crypto.news/price/bitcoin/" target="_blank" data-type="link" data-id="https://crypto.news/price/bitcoin/" rel=" noreferrer noopener">BTC) در ایالات متحده.

پروژه ناکاموتو مطالعه افتتاحیه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تمایل دارند همه گرایش‌های سیاسی داشته باشند – و نه فقط محافظه‌کار یا آزادی‌خواه.

این موضوع از این ایده پشتیبانی می‌کند که مالکیت و مقررات ارزهای دیجیتال یک موضوع دو حزبی است و همکاری بیشتری بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان برای ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان مورد نیاز است.

بیت‌کوین‌کنندگان آمریکایی را می‌توان در سراسر طیف سیاسی یافت – اما آنها معمولاً معتدل هستند.

پروژه ناکاموتو

از نقطه نظر جمعیت شناختی، از شنیدن این که اکثر سرمایه گذاران BTC جوان و مرد هستند تعجب نمی کنید – اما فراتر از آن، محققان به این نتیجه رسیدند که در مورد نژاد، قومیت، درآمد و تحصیلات تنوع زیادی وجود دارد.

هزاران بزرگسال در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفتند – و از داده‌های سرشماری استفاده شد تا اطمینان حاصل شود که نظرسنجی تا حد امکان نماینده جمعیت ایالات متحده است.

منبع: پروژه ناکاموتو

ذکر این نکته به ویژه جالب بود که صاحبان بیت کوین به احتمال زیاد می گویند که در افراط های طیف سیاسی قرار دارند – چه بسیار لیبرال باشد و چه بسیار محافظه کار.

و اگرچه افرادی مانند دونالد ترامپ و JD Vance در مورد نیاز به حرفه ای صحبت می کند. -سیاست های بیت کوین، نویسندگان تاکید کردند که این موضوع فقط جمهوری خواهان نیست.

گفتمان میان سیاستمداران، نخبگان رسانه ها و کاربران رسانه های اجتماعی که مالکیت بیت کوین را سیاسی می کند، بسیار گمراه کننده است. توزیع آمریکایی‌های صاحب بیت‌کوین در بین دسته‌های سیاسی بسیار شبیه توزیع سیاسی همه آمریکایی‌ها در آن دسته‌ها است. مالکیت بیت کوین غیرسیاسی است.

پروژه ناکاموتو

وقتی صحبت از اخلاق به میان می‌آید، بیت‌کوین‌ها تمایل دارند برای آزادی و برابری فرهنگی بیشتر از غیر مالکانی که لیبرال یا محافظه‌کار شناخته می‌شوند، ارزش قائل شوند.

اما همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، زمانی که از همه آمریکایی‌های شرکت‌کننده در نظرسنجی خواسته شد بگویند آیا با انبوهی از اظهارات مرتبط با بیت کوین موافق هستند یا خیر، اختلاف بسیار بزرگ‌تری وجود داشت.

سرمایه‌گذاران بیت‌کوین به مراتب بیشتر می‌گویند که به فناوری زیربنایی که بیت کوین را قدرت می‌دهد اعتماد دارند بلاک چین، به این پتانسیل دارایی دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت روزمره، و استدلال کنید که این فناوری اخلاقی است – نه به ذکر افرادی که HODL< /a> آن.

یادگیری درباره بیت کوین باعث اعتماد به پروتکل می شود، که منجر به باور به سودمندی آن و آگاهی از پتانسیل آن برای خیر اجتماعی می شود، که سپس افراد را برای خرید یا سرمایه گذاری در بیت کوین ترغیب می کند. اما ممکن است در عوض افراد ابتدا بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری یا برای استفاده از آن برای پرداخت بخرند، پس از آن انگیزه کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن داشته باشند، که باعث آگاهی از مفید بودن آن، باور به خوب بودن آن و اعتماد به پروتکل می شود.

پروژه ناکاموتو

فضای بیت کوین اغلب با ادعاهایی روبرو شده است که بسیار مذهبی است – که هویت یک فرد را تعریف می کند و به این معنی است که آنها از نظر سیاسی به روشی خاص دچار انحراف هستند.

اما پروژه ناکاموتو با نتیجه‌گیری از این نظرسنجی به این نتیجه رسید که این کاملاً درست نیست: در هر صورت، سیاست یک بیت‌کوینر با همتایان خود مطابقت دارد.

آنچه که بیشترین ارتباط را با مالکیت بیت کوین دارد این نیست که شما چه کسی هستید، بلکه این است که چقدر در مورد بیت کوین می دانید و اینکه فکر می کنید مفید، قابل اعتماد و خوب است یا خیر. به نظر می رسد 14 درصد از آمریکایی هایی که بیت کوین دارند، اعضای یک قبیله سیاسی خاص نیستند. بلکه آنها صرفا آمریکایی هستند که برای مطالعه این فناوری وقت گذاشته اند و نگرش مثبتی در مورد آن شکل داده اند.

پروژه ناکاموتو

پس… از این چه چیزی می گیریم؟ شاید به این دلیل است که کسانی که در مورد بیت کوین بی طرف یا حتی منفی هستند، ممکن است نیاز به کاوش عمیق تر برای درک کامل این ارز دیجیتال داشته باشند – و بینشی از ارزش های آن به دست آورند.

آموزش از صرافی‌های رمزنگاری، سرمایه‌گذاران و تأثیرگذاران – بدون ذکر اخبار سایت‌هایی مانند این – برای تجزیه مفاهیم پیچیده و انتقال آنچه بیت‌کوین مخفف آن است، بسیار مهم هستند، فراتر از شهرت آن به‌عنوان یک طبقه دارایی که ارزش آن دائماً افزایش می‌یابد.

این ممکن است به این معنی باشد که زبان را کمی ساده کنید، با کسانی که ممکن است در مورد دنیای ارزهای رمزنگاری شده رزرو داشته باشند کمتر مبارزه کنید و اطمینان حاصل کنید که پلتفرم‌ها و کیف پول‌های معاملاتی به اندازه Web2.

وقتی صحبت از این مناطق خاص به میان می‌آید، رمزارزها هنوز هم مانند PayPal یا Venmo. اما اینچ به اینچ، و گام به گام، همه چیز به تدریج در حال بهبود است – و چیزهای زیادی برای صعود وجود دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل