2200 نامه سیل سنای آمریکا به دنبال حمایت از ذخیره استراتژیک بیت کوین است

2200 نامه سیل سنای آمریکا به دنبال حمایت از ذخیره استراتژیک بیت کوین است

به دنبال درخواست سناتور طرفدار رمزارز سینتیا لومیس برای تصویب لایحه ذخیره استراتژیک بیت کوین در پایان جولای، سناتورهای ایالات متحده اکنون بیش از 2200 نامه دریافت کرده اند که از آنها خواسته شده است از این پیشنهاد حمایت کنند. 

لایحه با هدف ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز بیت کوین امن (BTC” که توسط خزانه‌داری ایالات متحده مدیریت می‌شود و قانون‌گذاران و مقامات دولتی را ملزم به اجرای پروتکل‌های امنیت سایبری سختگیرانه و اقدامات امنیتی فیزیکی برای محافظت از دارایی‌های بیت‌کوین در برابر سرقت می‌کند.

طبق گفته دنیس پورتر، مدیر عامل صندوق اقدام ساتوشی، سناتورهای دموکرات بیش از 1300 نامه دریافت کردند، در حالی که جمهوری خواهان 850 نامه دریافت کردند. سناتورهای حزب مستقل 41 نامه دریافت کردند.

سناتور لومیس پست پورتر را نقل کرد و از کسانی که نامه ها را ارسال کردند تشکر کرد.

قانون بیت کوین به سنا

Lummis، یک جمهوری‌خواه نماینده وایومینگ، قانون افزایش نوآوری، فناوری و رقابت را از طریق سرمایه‌گذاری بهینه در سراسر کشور (BITCOIN) در 31 ژوئیه به طور رسمی به سنای ایالات متحده معرفی کرد.

قانون بیت کوین هدف نسبتاً بلندپروازانه ای را برای خزانه داری ایالات متحده تعیین می کند که 1 میلیون بیت کوین – تقریباً 5٪ از کل عرضه ارز دیجیتال را به دست آورد.

برای دستیابی به این هدف، Lummis استفاده از وجوه موجود خزانه داری ایالات متحده را برای خرید بیت کوین در مقادیری که با ذخایر طلای فعلی وزارت خزانه داری مطابقت دارد، پیشنهاد می کند.

در ماه جولای، طی معرفی این پیشنهاد، اردوگاه سناتور لومیس یک بیانیه درباره اینکه چرا این لایحه می تواند به یک ضرورت تبدیل شود، با بیان اینکه ایجاد یک ذخایر بیت کوین به نسل های آینده کمک می کند تا با نرخ های رو به رشد تورم مقابله کنند. .

بیت کوین نه تنها کشور ما، بلکه جهان را متحول می کند و تبدیل شدن به اولین کشور توسعه یافته ای است که از بیت کوین به عنوان فناوری پس انداز استفاده می کند، موقعیت ما را به عنوان یک رهبر جهانی در نوآوری مالی تضمین می کند. این لحظه خرید ما در لوئیزیانا است که به ما کمک می کند به مرزهای مالی بعدی برسیم

سنتیا لومیس سناتور وایومینگ

در طول سه ماهه اول سال مالی 2024، طبق گزارش فایننشال تایمز، نرخ تورم ایالات متحده بیش از 3٪ افزایش یافت.

از آن زمان، تورم ایالات متحده کاهش یافته و بحث هایی را در مورد کاهش احتمالی نرخ بهره توسط ایالات متحده برانگیخته است. فدرال رزرو

با کاهش تورم، سرمایه‌گذاران در حال بازنگری در پرتفوی خود هستند و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024، ارزهای دیجیتال به عنوان یک بحث کلیدی ظاهر می‌شوند.

به نظر می رسد نامزدهای ریاست جمهوری از هر دو حزب جمهوری خواه و مستقل، دونالد ترامپ و رابرت اف کندی جونیور، از معرفی ذخیره بیت کوین حمایت می کنند.

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، نامزد احتمالی دموکرات ها، همچنین حمایت رهبران بخش ارزهای دیجیتال را به دست آورده است، رئیس جمهور جمعیتی جو بایدن با آن دست و پنجه نرم می کرد.

خروج از نسخه موبایل