نشت ویدیوی تبلیغاتی Google Pixel Watch 3 وجود قاب 45 میلی‌متری، ویژگی جدید بارگیری قلبی و موارد دیگر را تأیید می‌کند.

نشت ویدیوی تبلیغاتی Google Pixel Watch 3 وجود قاب 45 میلی‌متری، ویژگی جدید بارگیری قلبی و موارد دیگر را تأیید می‌کند.

با توجه به اینکه رویداد Made by Google 2024 تنها دو هفته دیگر باقی مانده است، جامعه فناوری در مورد افشای بزرگ و تعداد زیادی دستگاه برای راه اندازی غوغا می کند. در حالی که کاربران علاقه مند به عرضه سری پیکسل 9 هستند، پیکسل واچ 3 توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند، به خصوص با گمانه زنی ها در مورد طراحی و مشخصات مدل که هرازگاهی در راه است. یک ویدیوی تبلیغاتی که اخیراً درز کرده است، به ما نگاه دقیق‌تری به آنچه می‌توانیم از این ابزار پوشیدنی آینده داشته باشیم، ارائه داد.

یک تبلیغ لو رفته از Pixel Watch 3 گمانه زنی های قبلی در مورد ویژگی ها و اندازه ها را تأیید می کند

در حالی که گوگل با رفتن به پنجره راه اندازی زودهنگام برای دسته ساعت های هوشمند خود در جهت دیگری حرکت می کند، همچنین مصمم است که پیشرفت های زیادی را با ساعت جدید پیکسل ایجاد کند. این ساعت بسیار سر و صدا ایجاد کرده است، گزارش‌هایی که جزئیات کلیدی زیادی را ارائه می‌دهند، و یک ویدیوی تبلیغاتی جدید درز کرده است که اکنون گمانه‌زنی‌های قبلی را تایید می‌کند و نگاه بصری دقیق‌تری به این ابزار پوشیدنی به ما می‌دهد.

Android Headlines ویدیوی تبلیغاتی را به اشتراک گذاشت و دو اندازه ساعت را برای پوشیدنی جدید: به ترتیب 41 و 45 میلی متر. برخلاف گمانه زنی های قبلی، نام تجاری Pixel Watch 3 XL برای اندازه 45 میلی متری انتخاب نمی شود. حتی اگر ویدیو به زبان اسپانیایی است، تشخیص جنبه‌های اصلی آن، که عمدتاً روی دو اندازه متمرکز شده‌اند، دشوار نیست.

این ویدیو تأیید می‌کند که طراحی به جز حاشیه‌های کوچک‌تر، به‌ویژه برای نوع 45 میلی‌متری که انتظار می‌رود نمایشگری تقریباً دو برابر نسخه قبلی خود داشته باشد، دستخوش تغییرات اساسی نخواهد شد. جدا از تایید اندازه و برخی ارتقاء سخت افزاری، این ویدئو ویژگی های جدیدی را به نمایش می گذارد که به ساعت تناسب اندام راه پیدا می کند، مانند Cardio Load که به ردیابی فشار روی سیستم قلبی عروقی در حین فعالیت های بدنی کمک می کند. این مشاوره در زمان واقعی در مورد دویدن و سایر فعالیت های سلامتی و تناسب اندام ارائه می دهد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت‌هایی برای مشاهده دوربین‌ها، لانه‌سازی زنگ درها و دسترسی به نقشه‌های آفلاین خواهد بود که راحتی زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

Pixel Watch 3 دارای باتری است که در تمام طول روز دوام می آورد و سرعت شارژ آن 20 درصد بیشتر از مدل قبلی است. همچنین از 36 ساعت حالت صرفه جویی در باتری پشتیبانی می کند. این ساعت هوشمند در اشکال مختلف باند، با اضافه شدن نوارهای کششی، نوارهای چرمی و نوارهای فلزی برای مدل 41 میلی متری عرضه می شود. هر دو اندازه باید نمایشگر Actua و حداکثر روشنایی تا 2000 نیت برای ارائه تجربه بصری واضح تر و بهتر

انتظار طولانی مدت پشتیبانی Ultra Wideband سرانجام آن را به ساعت هوشمند پیکسل جدید تبدیل کرد که امکان پیشرفت و باز کردن قفل ساعت را فراهم می کند. راهی برای توانایی های بیشتر Google در حال آماده شدن برای راه اندازی ساعت 3 گوگل پیکسل خود در 13 آگوست است که دارای معیارهای پیشرفته ردیابی سلامت و تناسب اندام است.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل