اخبار روزفناوری

فروش تبلت های اپل در سه ماهه دوم سال 2024 به لطف راه اندازی M4 iPad Pro و M2 iPad Air 18.2 درصد افزایش یافته است، اما موفقیت مشابه در چین قابل تکرار نیست.

فروش تبلت های اپل در سه ماهه دوم سال 2024 به لطف راه اندازی M4 iPad Pro و M2 iPad Air 18.2 درصد افزایش یافته است، اما موفقیت مشابه در چین قابل تکرار نیست.

عرضه‌های اپل طی چندین فصل شاهد کاهش تدریجی بوده‌اند، که نشان می‌دهد نمی‌توان به بخش تبلت‌های اپل خیلی اعتماد کرد. با این حال، در طول درآمدهای سه ماهه سوم 2024 غول فناوری، ما به بزرگترین شگفتی نگاه کردیم. محموله های این شرکت نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 24 درصد درآمد بالاتری داشته است.

اکنون، یک شرکت اطلاعاتی بازار، آماری از محدوده آی‌پد اپل را فاش کرده است که نشان می‌دهد به لطف M2 iPad Air و M4 iPad Pro راه اندازی شد. متأسفانه، این شرکت در چین، جایی که بازیکنان محلی بر بازار تسلط دارند، به مبارزه ادامه می دهد.

راه اندازی M2 iPad Air و M4 iPad Pro نمی تواند پا به پای هواوی و شیائومی در چین تحمل کند. رقبای اپل نسبت به مدت مشابه سال قبل 94.7 درصد رشد داشته اند

محموله جهانی تبلت در سه ماهه دوم سال 2024 به 34.4 میلیون دستگاه رسید، با گزارش IDC که اپل 12.2 میلیون دستگاه را به ثبت رساند و سهم بازار 35.8 درصدی را به خود اختصاص داد و رشد سالانه 18.2 درصدی را در این سه ماهه به خود اختصاص داد. شرکت کوپرتینویی چندین سال است که بر این دسته تسلط دارد، و به لطف عرضه‌های M2 iPad Air و M4 iPad Pro، این شرکت موقعیت خود را بیش از پیش تثبیت کرده است.

“اپل 12.3 میلیون دستگاه فروخت و 18.2 درصد نسبت به سال قبل در سه ماهه رشد کرد. با عرضه مدل های 11 اینچی و 13 اینچی آیپد ایر و آیپد پرو، این شرکت بالاخره توانست رشدی را در بازار به ثبت برساند. حجم آیپد در سراسر جهان به جز چین رشد کرد، جایی که رقابت بازیکنان محلی مانند هواوی و شیائومی تأثیر منفی بر این شرکت گذاشت.»

متأسفانه، علیرغم لوح‌های جدید که مشخصات فوق‌العاده قدرتمندی را ارائه می‌کنند که رقبا را به شدت شکست می‌دهند، تلاش کرده است تا در چین حرکت کافی را به دست آورد. این منطقه توسط هواوی و شیائومی اشغال شده است، که همچنان به تسلط خود ادامه می دهند و اپل را به گوشه ای می کشانند. شیائومی ممکن است تنها 2 میلیون دستگاه در این سه ماهه فروخته باشد، اما آمار نشان می دهد که رشد سالانه 94.7 درصدی نسبت به سه ماهه دوم 2024 داشته است.

درمورد هواوی، حدود 2.3 میلیون دستگاه فروخته شد و 6.8 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد و رشد چشمگیر 40.3 درصدی را نسبت به سال گذشته ثبت کرد. غول سابق چینی اخیراً MatePad 11.5S جدید را معرفی کرده است که با استقبال مثبتی در میان مصرف کنندگان روبرو شده است، با تبلیغات آنلاین ژوئن در چین که بیشتر به آتش هواوی افزوده و به آن اجازه می دهد ارقام ارسال بالاتری را منتشر کند.

علیرغم اینکه ثابت شده است که M2 iPad Air و iPad Pro M4 دستگاه های برتر هستند، به نظر می رسد که احساسات چینی در بین مشتریان عمیق است، زیرا آنها مایلند در ازای تولید انبوه محصول توسط یک محصول محلی، از مزایای بسیاری چشم پوشی کنند. سازنده.

منبع خبر: IDC

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا