به طور رسمی تا 18 فوریه 2025 به تعویق افتاد. پخش زنده جدید برای 23 اوت تنظیم شد

به طور رسمی تا 18 فوریه 2025 به تعویق افتاد. پخش زنده جدید برای 23 اوت تنظیم شد

چند روز پیش، تام وارن از The Verge گزارش شنید که Avowed با تأخیر کوچکی مواجه خواهد شد تا فضای بیشتری برای تنفس از برنامه شلوغ انتشار بازی پاییز ایجاد کند. چند ساعت پیش، Xbox این خبر را تأیید کرد و فاش کرد که بازی در حال حاضر قرار است در 18 فوریه 2025 راه اندازی شود. گیم پلی جدید برای Avowed در یک پخش زنده برنامه ریزی شده برای 23 آگوست نشان داده می شود.

آنها همچنین به بازیکنان یادآوری کردند که بازی های زیادی توسط استودیوهای متعلق به مایکروسافت در راه است. World of Warcraft: The War Within، دهمین الحاقیه برای اولین MMO بلیزارد، در 26 آگوست عرضه می شود (و می توانید همه چیز درباره آماده شدن برای آن را اینجا بخوانید). Age of Mythology: Retold، نسخه بازسازی شده بازی کلاسیک RTS، در تاریخ 4 سپتامبر عرضه می شود. بازی استراتژیک نوبتی Ara: History Untold از Oxide Games (Ashes of the Singularity) در 24 سپتامبر منتشر می شود.

Diablo IV: Vessel of Hatred، اولین الحاقیه برای RPG محبوب هک اند اسلش، در 8 اکتبر عرضه می شود. Call of Duty: Black Ops 6 در 25 اکتبر منتشر می شود. Microsoft Flight Simulator 2024، نسخه به روز شده ای از بازی شبیه‌سازی پرواز شگفت‌انگیز، در 19 نوامبر منتشر می‌شود.

در سال 2024 قرار است سه بازی دیگر برای ایکس‌باکس بدون تاریخ عرضه مشخص شود: بازی اکشن ماجراجویی چند نفره Stoic، Towerborne، توسعه Shattered Space Starfield، و Indiana Jones and the Great Circle. علاوه بر این، مایکروسافت یک قرارداد انحصاری سه ماهه با GSC Game World برای STALKER 2 دارد که اخیراً از اوایل سپتامبر تا 20 نوامبر به تعویق افتاد.

در مورد Avowed، Obsidian Entertainment به نظر می رسید در راه اندازی 2024 بسیار مطمئن به نظر می رسید، بنابراین باید دستورالعمل مایکروسافت بوده باشد. وب سایت این استودیو حتی به طور خلاصه تاریخ انتشار 12 نوامبر را قبل از اصلاح فهرست کرده است. مطمئناً توسعه‌دهندگان نمی‌توانند محتوای جدیدی را به RPG اضافه کنند، که در کوتاهطرف طیف این ژانر، تنها در سه ماه.

با این حال، زمان زیادی برای رفع اشکالات و بهبود عملکرد است، که می تواند به ارائه زیباترین بازی Obsidian تا به امروز کمک کند. طرفداران RPG هنوز Dragon Age: The Veilguard را دارند که منتظر پاییز امسال هستند، با BioWare تنظیم برای اعلام تاریخ در اواخر این ماه.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل