Dead by Daylight Team Reveal 2024 Roadmap

Dead by Daylight Team Reveal 2024 Roadmap

سال شلوغی برای Dead by Daylight شکل می‌گیرد، زیرا آنها به‌روزرسانی‌های زیادی در ماه‌های آینده برای اشتراک‌گذاری دارند. Behavior Interactive نقشه راه 2024 خود را برای Dead by Daylight در پست جدیدی در X، شامل تمام به‌روزرسانی‌هایی است که بازیکنان می‌توانند در طول سال ببینند. این نقشه راه بازیکنان را تا نوامبر 2024 می برد

آگوست به دنبال شلوغ ترین ماه سال برای تیم توسعه است. Dead by Daylight ده به‌روزرسانی جدید را در این ماه دریافت می‌کند، از جمله به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی، ترفندهای امتیازدهی، و ترفندهای کشنده.

یکی از برجسته‌ترین به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی برای Dead by Daylight که در ماه آگوست ارائه می‌شود، تغییر به علامت‌های خراش است. برای کسانی که کوررنگی دارند، دیدن آثار خراش بسیار دشوار بود. در نتیجه، آنها آنها را پر جنب و جوش و فراوان کرده اند تا قاتلان بتوانند اهداف خود را بر اساس آن ردیابی کنند.

همانطور که در نقشه راه آنها دیده می شود، The Doctor، The Nemesis و The Dredge همگی ترفندهایی دریافت می کنند که ممکن است آنها را قدرتمندتر کند یا توانایی های آنها را برای سهولت برای بازماندگان کاهش دهد. علاوه بر بهینه‌سازی قاتلان در ماه آگوست، پنج امتیاز نیز برای متعادل کردن آنها بهینه‌سازی‌هایی دریافت خواهند کرد.

این امتیازات عبارتند از: Dance With Me، Deception، Diversion، Chemical Trap و Mirrored Illusion.

طبق نقشه راه Dead by Daylight، سپتامبر و اکتبر ماه‌های شلوغی هستند. Finisher Moris یک به‌روزرسانی کیفیت زندگی دریافت می‌کند و تعداد بیشتری از قاتل‌ها متعادل خواهند شد.

بین سپتامبر و اکتبر، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند قاتلی مانند The Skull Merchant، The Unknown، The Hillbilly و The Twins را ببینند. علاوه بر این، انتظار می‌رود مزایایی مانند Leverage، Hex: Crowd Control، Distortion و Blood Rush همگی اصلاح شوند.

در نهایت، در نوامبر، به‌روزرسانی‌های عمده کیفیت زندگی برای داروخانه، شریک صحنه، Weave Attunement و Shadowborn انجام خواهد شد. با توجه به نقشه راه، هیچ گونه ترفندی وجود نخواهد داشت. در عوض، The Cenobite و The Plague بهینه سازی خواهند شد.

امسال، Dead by Daylight به‌روزرسانی‌های محتوای مهم زیادی را دریافت کرده است، مانند حالت بازی 2v8 و cross-progression. این بازی همچنین لارا کرافت را معرفی کرد. خارج از Dead by Daylight، Behavior Interactive روی یک بازی در دنیای Dead by Daylight در کنار بازی های Supermassive با عنوان The Casting of Frank Stone کار می کند.

همانند هر به‌روزرسانی، تیم Dead by Daylight اضافه کرد، «زمان‌بندی ممکن است تغییر کند، اما با پیشرفت، شما را در جریان قرار خواهیم داد». این بدان معنی است که ممکن است ترفندهای بیشتری در راه باشد یا برخی از آنها از نقشه راه آینده حذف شوند.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل