رئیس سامسونگ دستور تشخیص کامل مدیریت را در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه بخش تلفن همراه آن آشکارا طرح اپل را برای دو محصول کپی کرده است، صادر کرد.

رئیس سامسونگ دستور تشخیص کامل مدیریت را در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه بخش تلفن همراه آن آشکارا طرح اپل را برای دو محصول کپی کرده است، صادر کرد.

گلکسی بادز 3، گلکسی بادز 3 پرو و ​​گلکسی واچ اولترا اخیراً توسط سامسونگ رونمایی شدند، اما رسانه ها و افراد مختلف به سرعت به این موضوع اشاره کردند که این شرکت در مورد طراحی آنها از اپل “الهام گرفته است”. اکنون، گزارش‌ها به گوش جی وای لی، رئیس سامسونگ رسیده است، که دستور تحقیقات کامل در مورد بخش MX را به اتهام کپی برداری از زیبایی‌شناسی محصولات رقیب خود داده است.

بعد از اینکه گزارش‌های مربوط به سرقت ادبی طراحی و مشکلات کیفی اوج گرفت، رئیس سامسونگ وارد کار شد، یک مقام صنعت اعلام کرد که فضای داخلی “بسیار بد” است

گزارشی از AjuNews که توسط کاربر X مشاهده شد @lafaiel states یکی از منابع داخلی Samsung Electronics به تنش های فزاینده در بخش MX این شرکت اشاره کرده است که به عنوان تجربه تلفن همراه نیز شناخته می شود. اگرچه این بخش در دو سه ماهه قبل به لطف سامسونگ که ویژگی‌های هوش مصنوعی تولیدی خود را تحت پرچم گلکسی AI قرار داده است، شاهد رشد بوده است، این غول کره‌ای در رابطه با مسائل کنترل کیفیت پیرامون Galaxy Buds 3 Pro مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. حتی اگر هیچ مشکلی در تولید در مورد هدفون‌های بی‌سیم وجود نداشته باشد، رئیس هیئت مدیره سامسونگ به سرقت ادبی طراحی از بازوی موبایل غول فناوری دست یافته است.

استفاده از زیبایی شناسی طراحی اپل برای اهداف الهام بخشی برای ایجاد یک محصول کمی تغییر یافته یک چیز است و از بین بردن کامل آن چیز دیگری است، و از نظر جی وای لی، این کاملا غیر قابل قبول بود. یکی از منابع داخلی سامسونگ الکترونیکس به تنش‌های فزاینده در بخش MX اشاره کرد و وقتی از او پرسیده شد که چرا، او اظهار داشت که رئیس پس از جنجال‌هایی که پیرامون سری گلکسی بادز 3 و گلکسی واچ 7 وجود داشت وارد عمل شده است. خودی همچنین اشاره کرد که فضای داخلی “بسیار بد” است، و اشاره کرد که ممکن است چندین کارمند به دلیل عدم استفاده از ایده های اصلی و خلاقانه برای محصولات خود تحت بازجویی قرار بگیرند.

پیامدهای دقیق در گزارش ذکر نشده است، اما با دانستن اینکه صنعت فناوری تا چه حد می‌تواند بی‌رحمانه باشد، رئیس جی وی لی ممکن است رئیس بخش MX سامسونگ، TM Roh را وادار کند تا کارکنان فعلی را با استعدادهای جدیدی جایگزین کند که تلاش زیادی می‌کنند. در طراحی محصولاتی که به طور قابل توجهی متفاوت از رقبا به نظر می رسند.

منبع خبر: AjuNews

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل