بازی Bloodborne Remaster با ویژوال های بهبود یافته توسط طرفداران در دست ساخت است. شبیه ساز ShadPS4 با شبیه سازی بازی نزدیک تر می شود

بازی Bloodborne Remaster با ویژوال های بهبود یافته توسط طرفداران در دست ساخت است. شبیه ساز ShadPS4 با شبیه سازی بازی نزدیک تر می شود

هواداران تصمیم گرفته‌اند ریمستر Bloodborne را توسعه دهند که به نظر نمی‌رسد سونی علاقه‌ای به ساخت آن قبل از بازی داشته باشد و از طریق شبیه‌سازی روی رایانه شخصی قابل پخش باشد.

Fromsoftserve، یک مدر سرشناس سری Souls، چند روزی معرفی شد پیش از این که آنها در حال کار بر روی یک مود بازنگری بصری Bloodborne هستند که بافت‌های پیشرفته، سایه‌های پویا، بازتاب‌های بهتر و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد. در ویدیوی زیر، موددر توضیح می‌دهد که چرا این مد را توسعه می‌دهند و در عین حال نشان می‌دهند که چگونه در حال بهبود Central Yarnham هستند.

در حالی که ممکن است کمی زود باشد که یک مود بازنگری بصری برای بازی‌ای که نمی‌توان آن را به درستی شبیه‌سازی کرد، کمی زود باشد، روزی که Bloodborne روی رایانه شخصی قابل پخش شود، نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شود. همانطور که در X/Twitter توسط Pirat_Nation، شبیه‌ساز shadPS4 گزارش شده است. ، که اخیراً پیش‌رفت شگفت‌انگیز داشته است، اکنون می‌تواند در Dark Souls در بازی قرار بگیرد. Remastered که توسط همان موتوری که Bloodborne را تامین می کند، کار می کند. ممکن است هنوز چند ماه یا حتی سال‌ها باقی بماند، اما به نظر می‌رسد که انحصاری محبوب پلی‌استیشن 4 در نهایت بر روی رایانه‌های شخصی قابل پخش شود و برخی از برجسته‌ترین مشکلات فنی آن نیز برطرف شوند.

در حال حاضر، تنها راه برای بازی Bloodborne روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 است. کسانی که کنسول جیلبریک دارند نیز می‌توانند وصله غیررسمی 60 FPS که مدتی قبل به صورت آنلاین منتشر شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل