Marathon Digital با افزایش زیان خالص به 200 میلیون دلار، 51 درصد از بیت کوین تولید شده در سه ماهه دوم را به فروش می رساند.

Marathon Digital با افزایش زیان خالص به 200 میلیون دلار، 51 درصد از بیت کوین تولید شده در سه ماهه دوم را به فروش می رساند.

شرکت استخراج بیت کوین Marathon Digital در گزارش مالی سه ماهه دوم خود فاش کرده است که بیش از 50 درصد از بیت کوین استخراج شده در این سه ماهه را برای تامین هزینه های عملیاتی فروخته است.

ماراتون دیجیتال هولدینگ، یک ارز دیجیتال آمریکایی که به صورت عمومی معامله می شود شرکت معدنی، پس از انتشار گزارش درآمد خود، که نشان می‌داد درآمد بسیار کمتر از انتظارات تحلیلگران است، در روز پنجشنبه، 1 اوت، بیش از 7 درصد کاهش یافت.

براساس گزارش، این شرکت در مجموع 2058 بیت کوین تولید کرد (BTC) در سه ماهه دوم، که نشان دهنده کاهش 30 درصدی نسبت به سه ماهه دوم 2023 است. ماراتون خاطرنشان کرد که باید 51 درصد از بیت کوین استخراج شده در طول دوره گزارش را برای پوشش “هزینه های عملیاتی” بفروشد زیرا ضرر خالص آن به تقریباً افزایش یافته است. 200 میلیون دلار.

هدف های ماراتن قدرت هش را افزایش می دهند

فرد تیل، مدیر اجرایی ماراتون، با پرداختن به مشکلات گفت که تولید این شرکت تحت تأثیر “شکست های غیرمنتظره تجهیزات” و همچنین تعمیر و نگهداری خط انتقال، افزایش نرخ هش جهانی و رویداد نصف شدن ماه آوریل.

با این حال، Thiel به سرمایه گذاران اطمینان داد که مشکلات ترانسفورماتور ماراتون در سایت الندیل “پس از پایان سه ماهه کاهش یافته و اصلاح شده است”، و افزود که شرکت همچنان به هدف گذاری “50 اگزاهش نرخ هش پر انرژی تا پایان سال 2024 با رشد بیشتر در سال 2025 ادامه می دهد.” “

در اواخر جولای، ماراتن افشای اکتساب بیت کوین 100 میلیون دلاری تحت “استراتژی HODL” خود، کل دارایی آن را به بیش از 20000 BTC رساند. این شرکت همچنین اعلام کرد که اکنون تمام بیت کوین استخراج شده را حفظ خواهد کرد و به عنوان بخشی از استراتژی بازنگری شده خود، در «خریدهای بازار آزاد استراتژیک دوره‌ای» شرکت خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل