ناسا برای تجزیه و تحلیل داده های آزمایشی کلیدی برای بازگرداندن فضانوردان بوئینگ به خانه “وقت خود را می گیرد”

ناسا برای تجزیه و تحلیل داده های آزمایشی کلیدی برای بازگرداندن فضانوردان بوئینگ به خانه “وقت خود را می گیرد”

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

ناسا قبل از اجرای یک بازبینی کلیدی برای تصمیم‌گیری درباره زمان بازگرداندن فضانوردان بوچ ویلمور و سونی ویلیامز به زمین از ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) “زمان خود را صرف” می‌کند. ویلمور و ویلیامز در ماه ژوئن با فضاپیمای استارلاینر بوئینگ به فضا رفتند و در حین پهلوگیری، پیشران‌های کشتی طبق برنامه عمل نکردند. از آن زمان، ناسا و بوئینگ آزمایش‌های رانشگر را روی زمین و فضا انجام داده‌اند، اما پس از اینکه مقامات آژانس هفته گذشته به اشتراک گذاشتند که ممکن است این هفته بررسی شود، جزئیات جدید چیز دیگری را نشان می‌دهد.

ناسا و بوئینگ در حال تجزیه و تحلیل داده‌ها از تست کلیدی برای تصمیم‌گیری در مورد زمان آوردن فضانوردان به زمین هستند

آخرین صحبت های رسانه ای ناسا درباره روند تصمیم آن برای بازگرداندن این دو فضانورد به خانه، هفته گذشته بود. در این رویداد، ناسا و مدیران برنامه خدمه تجاری بوئینگ فاش کردند که مهر و موم های تفلون تغییر شکل یافته داخل رانشگرهای Starliner مسئول نقص عملکرد رانشگر در زمان اتصال. با این حال، این جفت در هفته گذشته با تکرار ناهنجاری‌های رانشگر روی زمین برای تعیین علت اصلی مشکلات، پیشرفت چشمگیری داشتند.

مدیر برنامه خدمه بازرگانی ناسا، استیو استیچ، همچنین فاش کرد که تیم‌ها قبل از بررسی برای تصمیم‌گیری درباره بازگشت خدمه، یک آزمایش کلیدی در فضا انجام خواهند داد. آنها این آزمایش را در آخر هفته انجام دادند، و انتشار بعدی ناسا به اشتراک گذاشت که پس از آزمایش، همه رانشگرهای آزمایش شده پس از اجرا به سطح قبل از پرواز خود بازگشتند.

استیچ در طول گفتگوی رسانه ای بیان کرد که آژانس او ​​برای “به محض اینکه آماده شدیم یک بررسی آژانس را اجرا کند. این ممکن است اواخر هفته آینده باشد. اوه، ما داده ها را دنبال می کنیم، اوه، و زمانی که لازم باشد، آن بررسی را برنامه ریزی می کنیم و بعد از آن، زمان باز کردن اتصال را تنظیم می کنیم.»

Boeing’s به ایستگاه فضایی بین المللی تصویر: ناسا

اکنون، به نظر می‌رسد که ناسا و بوئینگ برای تجزیه و تحلیل داده‌های استارلاینر بیشتر از بهترین سناریو زمان می‌برند. در نسخه‌ای که اوایل امروز منتشر شد، آژانس فضایی به اشتراک گذاشت که تیم‌ها “زمان خود را برای تجزیه و تحلیل نتایج آزمایش آتش داغ لنگرگاه اخیر” به عنوان بخشی از چندین اقدام قبل از “بازگشت استارلاینر به زمین” از ایستگاه فضایی بین‌المللی. ناسا اضافه کرد که تیم های روی زمین و ایستگاه فضایی بین المللی در حال اجرای شبیه سازی برای آموزش بازگشت کشتی هستند.

به نظر می رسد بررسی مهم آژانس مورد بحث استیچ اکنون به هفته آینده به تعویق افتاده است. به گفته ناسا، “برنامه بازگشت استارلاینر” قبل از اینکه آژانس تصمیم بگیرد که چه زمانی بررسی را انجام دهد، “تا هفته آینده ادامه خواهد داشت“. اگر بازبینی انجام شود و به خدمه اجازه دهد تا به کشتی بوئینگ بازگردند، ناسا و بوئینگ تاریخ بازگشت Starliner را تعیین خواهند کرد.

مارک ناپی از شرکت بوئینگ، رهبر استارلاینر آن، هفته گذشته اضافه کرد که پس از بررسی، شرکت او در موقعیتی خواهد بود که تمام جزئیات را برای پیشبرد بررسی به ناسا ارائه دهد. استیچ تاکید کرده بود که تجزیه و تحلیل داده ها “موضوع بسیار پیچیده” است، زیرا تیم های ناسا باید بفهمند که چگونه “نشت هلیوم، همراه با رانشگرها، با سیستم کنترل پرواز GNC ترکیب می شود. در حین سوختن مداری کار کنید.”

استیچ افزود: “آموزش همه در درک این موضوع” قدم بعدی است که ناسا باید قبل از بررسی انجام دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل