Dimensity 9400 برای عرضه در اکتبر برنامه ریزی شده است، مدیر عامل مدیاتک مطمئن است که انتشار SoC پرچمدار منجر به افزایش 50 درصدی درآمد سالانه خواهد شد.

Dimensity 9400 برای عرضه در اکتبر برنامه ریزی شده است، مدیر عامل مدیاتک مطمئن است که انتشار SoC پرچمدار منجر به افزایش 50 درصدی درآمد سالانه خواهد شد.

MediaTek همه چیز را با عرضه چیپست گوشی های هوشمند پرچمدار خود انجام می دهد زیرا طبق گزارش ها، سازنده نیمه هادی های فابل تایوانی Dimensity 9400 خود را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. مانند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، SoC آینده انبوه خواهد بود. تولید شده در نسل دوم فرآیند 3 نانومتری TSMC، که موجی از بهبود عملکرد و کارایی را به همراه دارد. مدیر عامل مدیاتک، ریک تسای، نسبت به سیلیکون آینده ابراز اطمینان کرده است و معتقد است که انتشار Dimensity 9400 به شرکت اجازه می دهد تا 50 درصد افزایش درآمد سالانه را تجربه کند.

قبلاً گزارش شده بود که Dimensity 9300 به تنهایی 1 میلیارد دلار درآمد برای MediaTek ایجاد کرده است. امید شرکت به Dimensity 9400 برای تولید مجدد نتایج قبلی

همانطور که توسط Commercial Times گزارش شده است، در طی تماس درآمدی MediaTek در 31 ژوئیه، Tsai خاطرنشان کرد که این شرکت پیش‌بینی می‌کند که در نیمه دوم سال 2024 به الگوهای فصلی عادی بازگردد و سه ماهه چهارم تا حد زیادی به تقاضای محصول مصرفی بستگی دارد. ببینید که چگونه Dimensity 9300 به MediaTek کمک کرد تا یک 70 درصد رشد درآمد در سال 2023، با اینکه چیپست به تنهایی 1 میلیارد دلار به ارمغان می آورد، مدیر اجرایی شرکت می تواند با این تصور که Dimensity 9400 همان موفقیتی را به ارمغان می آورد که یک SoC بسیار پیشرفته تر است.

مانند Dimensity 9300، Dimensity 9400 شایعه شده که فاقد هسته های کم مصرف است، تنها با تکیه بر هسته های عملکردی برای ارائه عملکرد بی نظیر تک هسته ای و چند هسته ای با بهره گیری از معماری CPU ‘BlackHawk’ ARM. همچنین گزارش شده است که سیلیکون پرچمدار مدیاتک دارای بزرگترین قالب خواهد بود. ever، با وسعت 150 میلی‌متر مربع و دارای 30 میلیارد ترانزیستور، که منجر به یک حافظه پنهان بزرگ و واحد پردازش عصبی ارتقا یافته می‌شود. این ارتقاء باید به Dimensity 9400 بهبودهایی در قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد روی دستگاه بدهد، اگرچه باید ببینیم که چگونه Dimensity 9300 را یکپارچه می‌کند.

احتمالاً انتظار می رود مدیاتک در ماه اکتبر اعلامیه ای بزرگ ارائه کند، انتظار می رود کوالکام در همان ماه از اسنپدراگون 8 نسل 4 خود رونمایی کند، بنابراین باید یک رویداد هیجان انگیز برای عرضه چیپست ها باشد. اگر مدیاتک بتواند Dimensity 9400 را به صورت رقابتی قیمت گذاری کند، ممکن است به هدف درآمدی مورد نظر مدیر عامل شرکت برسد. قبلاً شایعه شده بود که Vivo امضا کرده است به عنوان مشتری، بنابراین اولین پرچمدار Dimensity 9400 ممکن است از سازنده تلفن چینی و به دنبال آن برندهای دیگر عرضه شود.

منبع خبر: Commercial Times

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل