پیش‌نمایش Spectre Divide Hands-On – نشان دادن اولین تاثیر با یک چرخش منحصر به فرد در 6v6 FPS

پیش‌نمایش Spectre Divide Hands-On – نشان دادن اولین تاثیر با یک چرخش منحصر به فرد در 6v6 FPS

در میان قله‌های تیراندازی تیمی تاکتیکی، Spectre Divide، یک تیرانداز تاکتیکی رقابتی 3v3 مبتنی بر تیم آینده است که پیچش‌های منحصربه‌فردی را در این ژانر به ارمغان می‌آورد. به‌عنوان عنوان افتتاحیه استودیو Mountaintop، تیم چیزهای زیادی برای اثبات دارد که آیا می‌خواهند در کنار Valorant، Rainbow Six Siege و پدربزرگ همه آنها، Counter-Strike شناخته شوند. در یک ارائه انحصاری سه ساعته، ما با Spectre Divide قبل از رونمایی اولیه آن آشنا شدیم.

از آنجایی که متای بازی های تیراندازی اول شخص در میان تعداد فزاینده ای از عناوین به تکامل خود ادامه می دهد، تیمی متشکل از پنج یا شش بازیکن در برابر یکدیگر قرار می گیرند، اصول اصلی بسیاری از این بازی ها باقی مانده است. در اینجا، هنوز شش عضو از یک خدمه در هر طرف وجود دارد، اما با یک پیچ و تاب منحصربفرد که تا به امروز در یک شوتر دیگر به درستی انجام نشده است: هر بازیکن همزمان دو قهرمان را کنترل می‌کند.

اکنون، هیچ هیجینکس صفحه‌شکن یا انتقال بین دنیاهایی مانند The Medium وجود نخواهد داشت. چیزی که Spectre Divide ارائه می دهد، مکانیک منحصر به فرد Duality است، مکانیک تعویض بدن که به بازیکنان اجازه می دهد در یک زمان معین با شخصیت Spectre شریک خود عوض شوند. هنگامی که شخصیت دوم را به طور فعال کنترل نمی‌کنند، مراقب هستند و می‌توانند وقتی بازیکن دیگری نزدیک می‌شود، بازخورد بلادرنگ ارائه دهند. به غیر از این، اسپکتر غیرفعال یک اردک نشسته باقی می‌ماند و می‌تواند به راحتی توسط بازیکنی که به اندازه کافی حواسش است به آرامی پشت سر آنها راه برود، او را دزدیده شود.

برای ایجاد تعادل در عمل شعبده بازی همزمان با دو بدن، توانایی جابجایی در اسپکتر دوم بازیکن، هر چقدر هر شخصیت از دیگری فاصله داشته باشد، زمان می برد. هم هم تیمی ها و هم دشمنان به طور یکسان می توانند جرقه ای را ببینند که روی زمین می گذرد، زیرا ذهن یک شخصیت به بدن دوم خود منتقل می شود. بازیکنان همچنین می‌توانند Spectre خود را با پرتاب کردن یک پوک بی‌نهایت قابل استفاده مجدد که Spectre را به هر کجا که فرود می‌آید (همچنین با همان تأخیر زمان‌بندی‌شده) در موقعیت بهتری قرار دهند. از این مکانیک می‌توان برای بالا بردن یک بازیکن به یک نقطه برتر یا از طریق یک نقطه خفه بدون نیاز به دویدن در فضای باز استفاده کرد.

مفهوم Duality باعث می‌شود تقریباً همه چیز در Spectre Divide به دو نیمه جداگانه برای ایجاد یک تجربه بازی منحصر به فرد نیاز داشته باشد. بازیکنان هر دو قهرمان خود را به صورت جداگانه سفارشی می‌کنند و در ساخت پیش‌نمایش که من دستم را گرفتم، مواردی مانند لباس‌ها و لوازم آرایشی فقط به یک Spectre در هر زمان محدود می‌شدند. این بدان معنی بود که هیچ لباس ورزشی یا عینک آفتابی و افروسی برای این جفت وجود ندارد. در مورد سلاح‌ها هم همین‌طور است: جدای از دور خرید اولیه، که در آن بازیکنان به تپانچه و چند صد دلار به نام خود محدود می‌شوند، به نظر می‌رسد فروشگاه درون‌گردی محدود به مجبور کردن هر قهرمان برای انتخاب یک سلاح جداگانه است. مسلماً، این ممکن است یک سیستم انتخاب سریع هوشمند در اینجا باشد و ممکن است راهی برای انتخاب سلاح برای هر بدن گرم به صورت دستی وجود داشته باشد، اما من نتوانستم در طول چند راندم با Spectre Divide از وسعت کامل تاکتیک‌ها رمزگشایی کنم. . برای بیشتر تجربه‌ام، ترکیبی از مسلسل‌های سنگین با اندازه گیره‌ای عظیم را برای قرار دادن آتش در یک نقطه خفه همراه با تعدادی تفنگ تک تیرانداز نیمه‌خودکار برای درگیری‌های دورتر، کنار گذاشتم.

بر اساس اصل و نسب Counter-Strike، هسته ترکیب تیم در بخش خرید قرار دارد که هر دور بازی را آغاز می کند. بازیکنان با حجم محدودی از پول نقد شروع می‌کنند که در هر دور بر اساس عملکرد فردی، چه خوب و چه بد، افزایش می‌یابد تا سلاح، زره و نارنجک برای آن دور خاص خریداری کنند. در این دور زنده بمانید، و آنچه را که از زمین خریده اید یا برداشته اید به دور بعدی منتقل می شود. بمیر، و به تپانچه شروع خود و هر پولی که خدایان بالای کوه به تو داده اند تا به سرعت بازگردی، برمی گردی. از آنجا، بازیکنان به بررسی گیم پلی آزمایش شده و واقعی خنثی سازی بمب به سبک CS می پردازند، به طوری که یک طرف به طور فعال سعی می کند یکی از دو سایت بمب را در یک مرحله مشخص منفجر کند، در حالی که طرف دیگر وظیفه دارد قبل از اینکه تیم دشمن را بیرون بکشد. آنها می توانند با موفقیت بمبی را نصب کنند یا قبل از انفجار آن را خنثی کنند. 

علاوه بر یک اسلحه اصلی و تپانچه ثانویه، بازیکنان همچنین دارای سه توانایی جداگانه برای استفاده خواهند بود که در شروع هر دور خریداری شده و مانند نارنجک پرتاب می شوند. به جای ایجاد یک قهرمان و انتخاب این توانایی ها از مجموعه گسترده ای از مهارت ها، توانایی ها قبل از هر دور با اتحاد با یک حامی خاص ارائه می شوند. هر اسپانسر در Spectre Divide به بازیکن اجازه استفاده از سه مهارت کاملاً متفاوت را می دهد که همگی کاربردهای تاکتیکی خود را دارند. ابتدایی ترین حامیان به بازیکنان توانایی هایی شبیه به نارنجک فلاش و مواد منفجره می دهد، در حالی که برخی از کیت های پیچیده تر حامی پهپادهای نظارتی، دودهای سمی و تقویت کننده سلامتی دوقلو را ارائه می دهند که می تواند سلامتی شما یا سلامتی یک هم تیمی را بازیابی کند. شما می توانید خط تیره خود را به. با هشت حامی مختلف موجود در راه‌اندازی Spectre Divide، بازیکنان زمان خواهند داشت تا کشف کنند که با چه سه نفری در میدان نبرد می‌دوند.

بازی تفنگ Spectre Divide به طرز دیوانه کننده ای تند و تیز است و به تیراندازی کشش پاسخ می دهد. آنچه که منحصربه‌فرد در آتش‌سوزی‌های احشایی است که استودیو Mountaintop به رقابت می‌آورد، چیزی است که آنها دقت «واقعی به متقاطع» را ایجاد می‌کنند. برای نود و پنج درصد از سلاح‌های موجود در Spectre Divide، شلیک اولیه دقیقاً در جایی که بازیکن اشاره می‌کند فرود می‌آید، حتی در حین حرکت. برای متعادل کردن تفنگ‌های تک‌تیرانداز با یک ضربه، این سلاح‌ها یک دوره خنک‌سازی بسیار کوتاه دارند که در آن دقت باید پس از حرکت مجدداً مشخص شود. این به سلاح های نیمه خودکاری که ممکن است خیلی سریع شلیک نکنند، یک شلیک اولیه عظیم می دهد. با سیستم Duality، با در اختیار گرفتن Spectre، شخصیت فعال خود را یک شانس دوباره از دست می دهید، مهم نیست که چقدر از نقشه دور هستند.

Spectre Divide اولین برداشت اولیه را با تغییری منحصربه‌فرد در بازی آزمایش شده و واقعی 6v6 به ثبت رسانده است، اما این که ببینیم آیا این پتانسیل تبدیل شدن به تیرانداز رقابتی عالی بعدی را دارد یا خیر، فقط یک مسئله زمان است. . مفهوم Duality مطمئناً نیاز به تمرین دارد و نحوه واکنش جامعه Esports برای استودیو Mountaintop لحظه‌ای است که آن را شکست می‌دهد. Spectre Divide یکی از جذاب‌ترین مکانیک‌های جدید در ژانر تیراندازی اول شخص از زمان گنجاندن حالت‌های آخرین مرد و نبرد رویال است.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما Mountaintop Studios قبلاً تأیید کرده است که تیراندازی تاکتیکی رقابتی آن در ابتدا منحصر به PC خواهد بود. 

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل