اخبار روزفناوری

پیش‌نمایش Spectre Divide Hands-On – نشان دادن اولین تاثیر با یک چرخش منحصر به فرد در 6v6 FPS

پیش‌نمایش Spectre Divide Hands-On – نشان دادن اولین تاثیر با یک چرخش منحصر به فرد در 6v6 FPS

در میان قله‌های تیراندازی تیمی تاکتیکی، Spectre Divide، یک تیرانداز تاکتیکی رقابتی 3v3 مبتنی بر تیم آینده است که پیچش‌های منحصربه‌فردی را در این ژانر به ارمغان می‌آورد. به‌عنوان عنوان افتتاحیه استودیو Mountaintop، تیم چیزهای زیادی برای اثبات دارد که آیا می‌خواهند در کنار Valorant، Rainbow Six Siege و پدربزرگ همه آنها، Counter-Strike شناخته شوند. در یک ارائه انحصاری سه ساعته، ما با Spectre Divide قبل از رونمایی اولیه آن آشنا شدیم.

از آنجایی که متای بازی های تیراندازی اول شخص در میان تعداد فزاینده ای از عناوین به تکامل خود ادامه می دهد، تیمی متشکل از پنج یا شش بازیکن در برابر یکدیگر قرار می گیرند، اصول اصلی بسیاری از این بازی ها باقی مانده است. در اینجا، هنوز شش عضو از یک خدمه در هر طرف وجود دارد، اما با یک پیچ و تاب منحصربفرد که تا به امروز در یک شوتر دیگر به درستی انجام نشده است: هر بازیکن همزمان دو قهرمان را کنترل می‌کند.

اکنون، هیچ هیجینکس صفحه‌شکن یا انتقال بین دنیاهایی مانند The Medium وجود نخواهد داشت. چیزی که Spectre Divide ارائه می دهد، مکانیک منحصر به فرد Duality است، مکانیک تعویض بدن که به بازیکنان اجازه می دهد در یک زمان معین با شخصیت Spectre شریک خود عوض شوند. هنگامی که شخصیت دوم را به طور فعال کنترل نمی‌کنند، مراقب هستند و می‌توانند وقتی بازیکن دیگری نزدیک می‌شود، بازخورد بلادرنگ ارائه دهند. به غیر از این، اسپکتر غیرفعال یک اردک نشسته باقی می‌ماند و می‌تواند به راحتی توسط بازیکنی که به اندازه کافی حواسش است به آرامی پشت سر آنها راه برود، او را دزدیده شود.

برای ایجاد تعادل در عمل شعبده بازی همزمان با دو بدن، توانایی جابجایی در اسپکتر دوم بازیکن، هر چقدر هر شخصیت از دیگری فاصله داشته باشد، زمان می برد. هم هم تیمی ها و هم دشمنان به طور یکسان می توانند جرقه ای را ببینند که روی زمین می گذرد، زیرا ذهن یک شخصیت به بدن دوم خود منتقل می شود. بازیکنان همچنین می‌توانند Spectre خود را با پرتاب کردن یک پوک بی‌نهایت قابل استفاده مجدد که Spectre را به هر کجا که فرود می‌آید (همچنین با همان تأخیر زمان‌بندی‌شده) در موقعیت بهتری قرار دهند. از این مکانیک می‌توان برای بالا بردن یک بازیکن به یک نقطه برتر یا از طریق یک نقطه خفه بدون نیاز به دویدن در فضای باز استفاده کرد.

مفهوم Duality باعث می‌شود تقریباً همه چیز در Spectre Divide به دو نیمه جداگانه برای ایجاد یک تجربه بازی منحصر به فرد نیاز داشته باشد. بازیکنان هر دو قهرمان خود را به صورت جداگانه سفارشی می‌کنند و در ساخت پیش‌نمایش که من دستم را گرفتم، مواردی مانند لباس‌ها و لوازم آرایشی فقط به یک Spectre در هر زمان محدود می‌شدند. این بدان معنی بود که هیچ لباس ورزشی یا عینک آفتابی و افروسی برای این جفت وجود ندارد. در مورد سلاح‌ها هم همین‌طور است: جدای از دور خرید اولیه، که در آن بازیکنان به تپانچه و چند صد دلار به نام خود محدود می‌شوند، به نظر می‌رسد فروشگاه درون‌گردی محدود به مجبور کردن هر قهرمان برای انتخاب یک سلاح جداگانه است. مسلماً، این ممکن است یک سیستم انتخاب سریع هوشمند در اینجا باشد و ممکن است راهی برای انتخاب سلاح برای هر بدن گرم به صورت دستی وجود داشته باشد، اما من نتوانستم در طول چند راندم با Spectre Divide از وسعت کامل تاکتیک‌ها رمزگشایی کنم. . برای بیشتر تجربه‌ام، ترکیبی از مسلسل‌های سنگین با اندازه گیره‌ای عظیم را برای قرار دادن آتش در یک نقطه خفه همراه با تعدادی تفنگ تک تیرانداز نیمه‌خودکار برای درگیری‌های دورتر، کنار گذاشتم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا