اخبار روزاقتصاد

Futu Securities معاملات ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران خرده فروشی هنگ کنگ راه اندازی می کند: گزارش

Futu Securities معاملات ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران خرده فروشی هنگ کنگ راه اندازی می کند: گزارش

بزرگ‌ترین کارگزار آنلاین هنگ‌کنگ، Futu Securities International، تجارت کریپتو را راه‌اندازی کرده است و سرمایه‌گذاران خرد را با پاداش‌های فریبنده‌ای مانند سهام علی‌بابا و انویدیا هدف قرار داده است.

Futu Securities International اولین کارگزار آنلاین در هنگ‌کنگ است که خدمات معاملات ارزهای دیجیتال را به سرمایه‌گذاران خرد ارائه می‌کند و جاه‌طلبی هنگ‌کنگ را برای تبدیل شدن به یک مرکز جهانی ارز دیجیتال تقویت می‌کند.

طبق یک پست صبحانه چین جنوبی گزارش، Futu اکنون به مشتریان خود اجازه می دهد تا بیت کوین معامله کنند (BTC) و اتریوم (ETH) مستقیماً روی پلتفرم خود با استفاده از دلار هنگ کنگ یا ایالات متحده. این حرکت به دنبال مجوز اخیر اوراق بهادار Futu است ارتقا از کمیسیون اوراق بهادار و آتی، که به آن اجازه می دهد خدمات مرتبط با رمزنگاری را به هر دو حرفه ای ارائه دهد. و مشتریان خرده فروشی.

رقابت رمزنگاری در هنگ کنگ تشدید می شود

به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود، Futu مشوق هایی را برای جذب سرمایه گذاران خرد ارائه می دهد. مشتریانی که در این پلتفرم به تجارت کریپتو می پردازند می توانند سهام علی بابا یا انویدیا را دریافت کنند. علاوه بر این، این شرکت در حال حذف کارمزدهای کمیسیون تراکنش‌های رمزنگاری است و این پیشنهاد را برای کاربران بالقوه جذاب‌تر می‌کند.

اگرچه Futu اولین شرکتی نیست که تجارت کریپتو را در هنگ کنگ راه اندازی می کند، اما با هدف قرار دادن سرمایه گذاران خرد خود را متمایز می کند. تایگر بروکرز، رقیب آن، همچنین شروع ارائه خدمات تجارت رمزنگاری را در ماه مه آغاز کرد اما آنها را فقط به مشتریان حرفه ای محدود کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا