عصر Dragon: The Veilguard تاریخ انتشار خود را در این ماه فاش می کند

عصر Dragon: The Veilguard تاریخ انتشار خود را در این ماه فاش می کند

BioWare دارای تأیید کرد که تاریخ انتشار (و نقشه راه) Dragon Age: The Veilguard را در مقطعی در ماه آگوست فاش خواهد کرد. یکی از گزینه‌های احتمالی Gamescom Opening Night Live است که توسط جف کیگلی میزبانی می‌شود و قرار است در روز سه‌شنبه، 20 آگوست، ساعت 8 بعد از ظهر به وقت CET در تمام پلتفرم‌های اصلی پخش زنده به مدت دو ساعت پخش شود. با توجه به اینکه خود بازی در حال حاضر برنامه ریزی نشده است که اصلاً در کنوانسیون آلمان نمایش داده شود، شامل مطبوعات است.

در پست وبلاگ، BioWare همچنین نکات مهمی را از سفر اخیر خود به سن دیگو برای Comic-Con 2024 به اشتراک گذاشت. در آنجا، توسعه‌دهندگان صداگذاری Dragon Age: The Veilguard را برای شخصیت بازیکن ارائه کردند (دو انتخاب برای مردان و دو انتخاب برای زنان وجود خواهد داشت که به بازیکنان امکان می‌دهد بین لهجه‌های بریتانیا و ایالات متحده انتخاب کنند) و هفت همراه.

اشلی بارلو، مدیر اجرا، گفت:

من احساس می‌کنم می‌توانی عاشق هر کدام از آنها شوی. هرکسی که این پروژه را لمس کرده است، تکه‌ای از قلب خود را در آن و همه شخصیت‌های مختلفی که می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، گذاشته‌اند. من می دانم که گاهی در داستان های همراه، به نظر می رسید صحنه ای از زندگی خودم را تماشا می کردم. داشتن چیزی یا کسی که روی صفحه با او ارتباط برقرار کنید، احساس قدرتمندی است.

او همچنین در مورد شخصیت مورد علاقه طرفداران Lace Harding، رنجر کوتوله ای که از Dragon Age: Inquisition بازمی گردد، با بازی علی هیلیس (دکتر لیارا تسونی در Mass Effect) صحبت کرد:

علی به عنوان مجری سریال وزن و تاریخچه ای برای این پروژه آورد. رشدی برای هاردینگ وجود داشت. او اکنون یک جانباز است او صدای قابل اعتمادی در سر میز است و نویسندگان کار بسیار خوبی برای ادغام او با تیم جدید و یافتن روابط با هر یک از شخصیت های منحصر به فرد انجام دادند.

Dragon Age: The Veilguard قرار است پاییز امسال برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X عرضه شود. در مقاله خلاصه.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل