ETF های بیت کوین ورودی ها را به صورت رشته ای نگه می دارند، خروجی های اتریوم دوباره شروع می شود

ETF های بیت کوین ورودی ها را به صورت رشته ای نگه می دارند، خروجی های اتریوم دوباره شروع می شود

صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین و اتریوم در ایالات متحده نتایج ضعیفی را در این هفته ثبت کرده‌اند، زیرا خرس‌ها بر احساسات بازار مسلط هستند.

طبق داده‌های ارائه شده توسط Farside Investors، بیت کوین را شناسایی کنید (BTC) ETF ها دیروز، 31 ژوئیه، ورودی خالص تقریباً 300,000 دلار را ثبت کردند. iShares Bitcoin بلک راک Trust (IBIT) با 21 میلیون دلار ورودی مواجه شد و سومین ماه متوالی خود را بدون هیچ گونه جریان خروجی ادامه داد.

در 31 جولای، Grayscale همچنین

داده‌های Farside Investors نشان می‌دهد که Ethereum (ETH) ETF‌ها را مشخص می‌کند. a href=”https://crypto.news/us-spot-ether-etfs-end-4-day-negative-flow-streak-with-33-7m-in-inflows/” target=”_blank” rel= “noreferrer noopener”>saw 77.2 میلیون دلار در 31 ژوئیه جریان خالص خروجی داشته است. انتظار می رود، خروجی ها از صندوق ETHE Grayscale به ارزش 133.3 میلیون دلار باشد. تاکنون، صندوق ETHE از زمان راه‌اندازی خود در 23 ژوئیه 1.97 میلیارد دلار خروجی خالص ثبت کرده است.

از سوی دیگر، صندوق Mini ETH Grayscale دیروز 19.5 میلیون دلار ورودی ثبت کرد. FETH فیدلیتی با 18.8 میلیون دلار ورودی دنبال می‌شود در حالی که صندوق ETHA بلک راک تنها 5 میلیون دلار ورودی داشته است. ETFهای VanEck’s ETHV، Bitwise’s ETHW و Ark 21Shares’s CETH ETFs نیز به ترتیب 4.8 میلیون دلار، 4.7 میلیون دلار و 3.3 میلیون دلار ورودی ثبت کردند. QETH اینویسکو و EZET فرانکلین تمپلتون خنثی ماندند.

احساس نزولی در مورد ETF های بیت کوین و ETH با رکود گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال به وجود می آید. بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش بازار جهانی کریپتو 3.1 درصد کاهش یافت. در 24 ساعت گذشته و در حال حاضر 2.41 تریلیون دلار است.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.2 درصد کاهش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 64275 دلار معامله می شود. اتریوم در روز گذشته 4.6 درصد سقوط کرد و در حال حاضر در حال تغییر قیمت در 3170 دلار است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل