یونیت های ساختگی آیفون 16 طراحی دستگاه را با طرح دوربین عمودی و گزینه های رنگی بالقوه به نمایش می گذارد

یونیت های ساختگی آیفون 16 طراحی دستگاه را با طرح دوربین عمودی و گزینه های رنگی بالقوه به نمایش می گذارد

دستگاه‌های آیفون 16 اپل در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند و مدل‌های استاندارد دارای ارتقاء طراحی قابل توجهی هستند. از سوی دیگر، مدل‌های «Pro» یکسان به نظر می‌رسند، اما اندازه آنها از 6.1 اینچ به 6.3 اینچ برای نسخه کوچکتر و 6.7 اینچ به 6.9 اینچ برای Pro Max افزایش می‌یابد. با این حال، حدس می‌رود که مدل‌های استاندارد اپل با پیشرفت‌های بیشتری در طراحی نیز همراه باشند، که شامل Action and the Capture Button. اکنون، تصویری در شبکه های اجتماعی به بیرون درز کرده است که هدف آن نشان دادن طراحی آیفون 16 و رنگ های احتمالی آن است.

نشت واحدهای ساختگی آیفون 16 برای نمایش گزینه های رنگی دستگاه و جزئیات طراحی کلی

تصویر توسط سونی دیکسون در رسانه‌های اجتماعی پست شده است. واحدهای ساختگی آیفون 16 که طراحی جدید و گزینه های رنگی را که اپل برای اواخر امسال در نظر گرفته است، تقویت می کند. در تصویر دیده می‌شود به شرطی که این شرکت تصمیم دارد چینش دوربین آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را تغییر دهد، با تنظیم مورب به نفع لنز عمودی.

لنز دوربین با حلقه‌های همرنگ خود کمی بزرگتر به نظر می‌رسد، شبیه به مدل‌های iPhone 15 Pro. این شرکت احتمالاً برای فعال کردن ویدیو فضایی از طرح‌بندی مورب به یک تنظیم عمودی تغییر می‌دهد.، که درهای کاربران را به روی Vision Pro باز می کند. می توان گفت که این شرکت به طور غیرمستقیم تمام بخش های بازار را برای دستیابی به Vision Pro جذب می کند. با این حال، به نظر می رسد که ایده های این شرکت برای چیدمان دوربین تمام شده است، زیرا این همان طرحی است که شرکت برای iPhone X و چند مدل بعدی انتخاب کرد.

تصویر همچنین رنگ‌های بالقوه آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را نشان می‌دهد که به نظر کاملاً متفاوت از رنگ‌های مدل‌های آیفون 15 هستند. مشخص نیست که آیا رنگ رنگ آیفون 16 یکسان خواهد بود یا رنگ ها از رنگ های پاستلی یکدست تر هستند. طبق اطلاعات فاش شده، مدل‌های آیفون 16 در رنگ‌های زیر در دسترس خواهند بود:

  • صورتی
  • سبز
  • آبی
  • سیاه
  • سفید

به نظر می رسد این شرکت یک گزینه رنگ سفید جدید را اضافه کرده است که جایگزین رنگ زرد در خط تولید می شود. توجه داشته باشید که اینها فقط ادعاهای اولیه هستند، زیرا محصول نهایی می تواند کاملاً متفاوت از واحدهای ساختگی باشد و اصلاحات بیشتری را برای استفاده و همچنین مواد ارائه دهد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات بیشتری در مورد رنگ‌ها و طراحی آیفون 16 ارائه خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل