سامسونگ در حال تبلیغ سری گلکسی Z Flip خود است تا توسط افسران پلیس به عنوان یک دوربین بدنه در حین عملیات استفاده شود

سامسونگ در حال تبلیغ سری گلکسی Z Flip خود است تا توسط افسران پلیس به عنوان یک دوربین بدنه در حین عملیات استفاده شود

تکنولوژی به سرعت تقریباً همه بخش‌ها را تحت کنترل خود در می‌آورد و به ساده‌سازی فرآیندها و کارآمدتر کردن کارهای روزمره و زمان‌بر کمتر کمک می‌کند. همه ما می دانیم که چگونه افسران مجری قانون به طور روزانه با موقعیت های دست و پا گیر برخورد می کنند، و اینکه آنها را قادر می سازد تا از آخرین پیشرفت ها برای بازسازی عملیات استفاده کنند، می تواند بسیار مفید باشد. پس از یک برنامه آزمایشی موفق با دو افسر، سامسونگ اکنون Galaxy Z Flip را به عنوان دوربین بدنه برای عملیات پلیس معرفی می کند.

سری Galaxy Z Flip به افسران پلیس در انجام کارهایشان کمک کرد و از آنها به عنوان دوربینی برای ارتقای شفافیت استفاده شد

دستگاه‌های Z Flip سامسونگ به دلیل فرم جمع‌وجور و طراحی شیک و سبک‌شان معروف هستند. در حالی که این دستگاه در بین کاربران محبوب است و در جامعه فناوری شهرت زیادی به دست آورده است، این شرکت اکنون Flip سریال به عنوان ابزار مفیدی برای افسران پلیس برای استفاده در عملیات خود.

ایده استفاده افسران پلیس از خط تولید فلیپ به عنوان دوربین بدنه از یک برنامه آزمایشی که دو سال پیش توسط پلیس شهر کیمبرلینگ و پلیس پوینت هند در میسوری انجام شد، ایجاد شد، جایی که آنها شروع به آزمایش Galaxy Z Flip کردند. ببینید چگونه می تواند به عملیات روزانه کمک کند و کارایی بیشتری را ارتقا دهد. افسران برای اولین بار از این سریال به عنوان دوربینی که با دوربین بدن پوشیده شده بود برای حفظ شفافیت بهتر استفاده کردند. این برنامه موفقیت آمیز بود و به دلیل کاربردی بودن آن، به بخش های دیگر نیز گسترش یافت.

طبق پست وبلاگ سامسونگ ، سری Galaxy Z Flip یک دستگاه سفارشی ساخته شده برای افسران است تا از آن به عنوان دوربین بدن استفاده کنند. Visual Labs به شرکت کمک کرد تا دستگاه را برای اتصال به یونیفرم پلیس مناسب تر کند. این دستگاه دارای یک دکمه تنظیم صدا بود تا در مواقع اضطراری شروع به ضبط برای افسران پلیس آسانتر کند. دوربین همچنین در هنگام وقوع یک حادثه با سرعت بالا فعال می‌شود و باعث می‌شود ماموران بتوانند لحظاتی را که نیاز به ضبط فوری دارند راحت‌تر ثبت کنند.

سامسونگ همچنین ادعا کرد که سری Z Flip به دلیل دوربین با کیفیت بالا که صحنه‌ها را با وضوح بیشتری ثبت می‌کند و عمر باتری طولانی‌اش که به آن امکان ضبط ویدیوهای گسترده را می‌دهد، برای افسران در چنین موقعیت‌های وخیم مناسب تلقی می‌شود. تاد لمواین، رئیس پلیس شهر کیمبرلی، تجربه استفاده از تلفن Z Flip را در طول تلاش های تحقیقاتی خود به اشتراک گذاشت:

ما گلکسی زد فلیپ را به دلیل طیف وسیعی از مزایایی که برای تیم ما به ارمغان می آورد، انتخاب کردیم، و خوشحالیم که بگوییم نتایج باورنکردنی داشته ایم. ما شاهد بوده‌ایم که تلاش‌های پاسخ و تحقیق به‌واسطه سهولت استفاده کلی و توانایی آن برای افزایش ارتباطات بین تیم‌ها به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این دستگاه ها منابع قدرتمندی را درست در اختیار نیروی ما قرار می دهند.

سامسونگ از طریق سری Z Flip خود واقعاً همه کاره است، به خصوص با توجه به استفاده چند منظوره و پتانسیل آن برای کمک به سایر صنایع در یافتن راه حل های بهینه برای عملیات خود.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل