اخبار روزفناوری

سری بازی های آگوست پلی استیشن پلاس توسط LEGO Star Wars: The Skywalker Saga منتشر شد

سری بازی های آگوست پلی استیشن پلاس توسط LEGO Star Wars: The Skywalker Saga منتشر شد

سونی به تازگی از مجموعه بازی های رایگان آگوست 2024 برای مشترکین پلی استیشن پلاس پرده برداری کرد. تا اینجای کار، هیجان‌انگیزترین افزونه LEGO Star Wars: The Skywalker Saga است.

عنوان جهان باز دارای مجوز منتشر شده توسط TT Games در سال 2022 رکورد فروش جدیدی را برای یک بازی لگو با فروش 3.2 میلیون واحدی تنها در دو هفته به ثبت رساند. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در بررسی Wccftech:

در پیش‌نمایش Lego Star Wars: The Skywalker Saga، نگران بودم که ماموریت‌های داستانی پیچیده‌تر بازی، بازیکنان جوان‌تر را دلسرد کند، و صادقانه بگویم، این نگرانی‌ها درست بود. بازی همیشه اهداف خود را آنطور که می تواند توضیح نمی دهد، تا جایی که حتی من گاهی اوقات گیج می شدم. البته، والدین می‌توانند از طریق مشارکت محلی به جوانان کمک کنند، اما شما همیشه نمی‌توانید از ناامیدی و عصبانیت‌ها جلوگیری کنید. با این اوصاف، من فکر می‌کنم که اکثر بچه‌ها در مراحل جدید جعبه‌شنی ماسه‌بازی هیجانی خواهند داشت. TT Games در اینجا به خوبی از هر دو طرف نیرو پشتیبانی کرده است – یک کمپین تا حدی سخت‌تر برای والدین، و زمین‌های بازی ماسه‌بازی سرگرم‌کننده برای بچه‌ها.

و چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن والدین و فرزندان وجود دارد. حتی با توجه به کلیت بازی، باز هم حدود 15 ساعت طول می کشد تا در 9 فیلم با ارزش ماموریت های داستانی بازی کنید و کسانی که به دنبال جمع آوری هر آجر، خرد، شخصیت و وسیله نقلیه هستند، زمان پخش را دو یا سه برابر خواهند کرد. ممکن است حماسه Skywalker در سینماها ساخته شود، اما بازی برای مدتی ادامه نخواهد داشت.

مجموعه آگوست پلی‌استیشن پلاس شامل دو بازی دیگر نیز می‌شود: بازی RPG اکشن دوبعدی و تاریک Ender Lilies: Quietus of the Knights برای کاربران پلی‌استیشن 4 و بازی ترسناک خانوادگی Five Nights at Freddy’s Security Breach که برای PS4 و PS5 در دسترس است .

برای یادآوری، مشترکین PlayStation Plus هنوز تا 6 آگوست فرصت دارند تا بازی‌های جولای (Borderlands 3، NHL 24، و Among Us) را برای کتابخانه‌های خود دریافت کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا