اخبار روزفناوری

Apple Intelligence ویژگی خلاصه سازی جدیدی را به سافاری می آورد و صفحه وب را برای خواندن آسان تر مینیاتوری می کند

Apple Intelligence ویژگی خلاصه سازی جدیدی را به سافاری می آورد و صفحه وب را برای خواندن آسان تر مینیاتوری می کند

اپل بتای جدید را برای iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 منتشر کرد. برای توسعه دهندگان، برخی از قابلیت های پیشرفته هوش اپل مانند ارتقاء سیری، پیشرفت های رونویسی، بهبود عکس و موارد دیگر را ارائه می دهد. در میان بسیاری از پیشرفت‌های کلیدی، Safari نیز با کمک ابزار هوش مصنوعی با دریافت یک ویژگی خلاصه‌سازی کلیدی جدید بهبود یافته است. این به درک اطلاعات دقیق از صفحات وب با خلاصه های سریع ارائه شده توسط حالت Reader مرورگر Apple کمک می کند.

ارتقای Apple Intelligence راه خود را به سافاری می‌دهد، جایی که اکنون می‌توانید با فعال کردن حالت Reader از ویژگی Summarize لذت ببرید

با iOS 18.1 بتا در حال عرضه< /a>، جامعه فناوری مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی‌های Apple Intelligence در مورد عملکردها و ویژگی‌های مختلف در سراسر اکوسیستم اپل بوده است. اگرچه حالت Reader Safari هر سال با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید ارتقا می‌یابد، این مرورگر این بار با یک ویژگی خلاصه‌شده جدید به دستگاه‌ها ارتقا می‌یابد.

برای دسترسی به حالت Reader، فقط باید مرورگر Safari را باز کنید و از هر صفحه وب عبور کنید. یک نماد Reader در نوار آدرس وجود دارد که باید انتخاب کنید. هنگامی که به نمای Reader در Safari می روید، می توانید یک گزینه جدید ‘Summarize’ را در بالای صفحه مشاهده کنید که لوگوی Apple Intelligence در کنار آن حک شده است. سپس باید روی دکمه خلاصه ضربه بزنید و یک انیمیشن برای اسکن محتوای صفحه ظاهر می شود. سپس بلافاصله یک خلاصه ایجاد می شود.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این پیشرفت در Safari با بهره‌گیری از هوش اپل، یکپارچه‌سازی یکپارچه‌ای است که در سراسر اکوسیستم اپل ارائه می‌دهد و تجربه را چه از iPhone، چه iPad یا Mac استفاده کنید، ساده‌تر می‌کند. از آنجایی که این ویژگی در نسخه بتای اولیه خود قرار دارد، می‌توانیم منتظر برخی خطاها و تاخیرها باشیم.

دریافت این ارتقاء توسط سافاری برای کاربران بسیار مفید خواهد بود، زیرا آنها دیگر نیازی به بررسی اطلاعات طولانی ندارند و می توانند به این ویژگی اجازه دهند کار را انجام دهد. ویژگی خلاصه کردن، تجربه کلی مرور را با صرفه جویی در زمان، افزایش دسترسی، و ارائه اطلاعات به روشی ساده تر و قابل درک تر، بهبود می بخشد.

در حال حاضر، این ویژگی فقط در حالت Reader موجود است و کاربران برای بهره مندی از ارتقاء خلاصه باید آن را به صورت دستی فعال کنند. محدود بودن به حالت Reader می تواند برای برخی ناراحت کننده باشد، اما اپل ممکن است بعداً این قابلیت را در نوار ابزار مرورگر ادغام کند. Apple Intelligence می‌تواند ویژگی‌های نوآورانه‌ترو بهبودهایی را برای Safari به همراه پیشرفت فناوری بیاورد.< /p>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا