سه مدل آیفون 15 در سه ماهه دوم 2024 سه جایگاه برتر را برای پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان تضمین کردند.

سه مدل آیفون 15 در سه ماهه دوم 2024 سه جایگاه برتر را برای پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان تضمین کردند.

اپل همچنان در مورد میزان فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم 2024 از سامسونگ عقب می ماند. ، اما وقتی در مورد پرفروش‌ترین مدل‌های جهان صحبت می‌کنیم، جدیدترین تحقیق نشان می‌دهد که سه مدل از مدل‌های آیفون 15 غول فناوری سه جایگاه برتر را به خود اختصاص داده‌اند. این شرکت کره‌ای هنوز هم حق بالیدن دارد، زیرا گلکسی اس 24 اولترا رتبه پایین‌تری را به خود اختصاص داده و مدل‌های ارزان‌تر رتبه بالاتری پیدا کرده‌اند. جالب اینجاست که یک مدل گوشی هوشمند از شیائومی به این لیست راه پیدا کرده است که نتیجه آن را در مقایسه با سه ماهه دوم سال 2023 کمی متفاوت می کند.

سامسونگ تا حدی موفقیت داشت، اما گلکسی اس 24 اولترا رده بالای آن تنها نهمین پرفروش بود و سایرین ارزان‌تر بودند

اگرچه آیفون 15 پرو مکس دارای ویژگی های بیشتری نسبت به آیفون 15 پایه است، مانند ساختار تیتانیومی، دوربین های اضافی، واحد پشتی تتراپریسم تتراپریسم، صفحه نمایش OLED واضح با پشتیبانی از نرخ رفرش تا 120 هرتز و موارد دیگر. Counterpoint Research گزارش می دهد که مدل برتر اپل در سه ماهه دوم 2024 3.7 درصد از فروش کلی را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر، آیفون 15 با 4.1 درصد سهم بازار تسلط داشت و در جایگاه سوم، آیفون 15 پرو را داریم. جای تعجب نیست که ببینیم آیفون 15 پلاس از لیست حذف شده است، به خصوص زمانی که تنها مزیت ایجاد درایور روزانه شما شامل نمایشگر بزرگتر است.

این گوشی فاقد ویژگی های پرچمدار آیفون 15 پرو مکس بود و با توجه به قیمت بسیار گران آن، اکثر خریداران بالقوه از ارتقا به آن دلسرد می شوند. نسل قبلی آیفون 14 با کسب رتبه ششم با سهم 1.6 درصدی به این لیست راه یافت و از گلکسی اس 24 اولترا بالاتر بود. پرچمدار «پسر طلایی» سامسونگ با کسب 1.4 درصد از کل فروش، جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است و از رتبه بندی گلکسی A15 5G و گلکسی A15 4G پایین تر است، که هر دو گوشی های هوشمند سطح پایه هستند و رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند. به ترتیب.

یک عضو جدید در فهرست پرفروش‌ترین‌های جهانی، گوشی Redmi 13C 4G شیائومی است که توانسته یک جایگاه بالاتر از Galaxy S24 Ultra قرار گیرد. Conterpoint Research نیز به جزئیات جالبی از این ارقام اشاره کرده است. در حالی که تعداد گوشی های هوشمند پریمیوم در لیست 10 گوشی برتر برای سه ماهه دوم 2024 در مقایسه با سه ماهه دوم 2023 ثابت ماند، فروش انباشته آنها به عنوان سهمی از بازار جهانی گوشی های هوشمند حدود 1.5 درصد کاهش یافت. این کاهش را می توان به تلاش گلکسی اس 24 اولترا و آیفون 15 برای دستیابی به شتاب کافی در چین نسبت داد که عمدتاً تحت سلطه شرکت هایی مانند هواوی و ویوو است.

همچنین، ما کاملاً معتقدیم که روند تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی نقش مهمی در حمل و نقل ثابت خواهد داشت. انتظار می‌رود سری آیفون 16 اواخر امسال عرضه شود، اما مجموعه هوش مصنوعی مولد تحت چتر هوش اپل انتظار نمی رود قبل از عرضه iOS 18.1 ارائه شود، و ممکن است نتایج زیان آور در فروش داشته باشد. در هر صورت، ما به نظارت بر سه ماهه های آینده برای هرگونه تغییر ادامه می دهیم و تغییرات را در سه ماهه سوم و چهارم گزارش خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

منبع خبر: تحقیق متقابل

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل