اخبار روزفناوری

سامسونگ سود سه ماهه قبلی خود را با انتشار 15 برابر افزایش درآمد سه ماهه دوم 2024 تحت تاثیر تقاضای هوش مصنوعی و مشارکت تلفن همراه کاهش داد.

سامسونگ سود سه ماهه قبلی خود را با انتشار 15 برابر افزایش درآمد سه ماهه دوم 2024 تحت تاثیر تقاضای هوش مصنوعی و مشارکت تلفن همراه کاهش داد.

933 افزایش سود عملیاتی ارسال شده توسط سامسونگ در سه ماهه اول سال 2024 در مقایسه با موفقیتی که غول کره ای در آخرین سه ماهه دوم سال 2024 به دست آورد، چیزی نبود، زیرا این شرکت افزایش 15 برابری در درآمد خالص خود را ثبت کرد و بخش های مختلف تجاری رشد باورنکردنی را در این دوره نشان دادند. در اینجا، نگاهی می اندازیم که سامسونگ در چه زمینه هایی پیشرفت کرده است و انتظار می رود کجا محتاط باشد.

قیمت نیمه هادی ها به لطف رونق هوش مصنوعی افزایش یافت و باعث شد سامسونگ نتایج چشمگیری را منتشر کند

در صفحه اتاق خبر سامسونگ، اطلاعات زیر در مورد درآمد کلی و سود عملیاتی ایجاد شده در دوره سه ماهه دوم 2024 بیان شده است. برای کسانی که علاقه ای به انجام تبدیل ارز ندارند، این شرکت تقریباً 7.52 میلیارد دلار در این سه ماهه درآمد داشته است، در مقایسه با 502.5 میلیارد دلار در سال گذشته.

“شرکت درآمد تلفیقی 74.07 تریلیون KRW و سود عملیاتی 10.44 تریلیون KRW ثبت کرد زیرا شرایط مطلوب بازار حافظه باعث افزایش میانگین قیمت فروش (ASP) شد، در حالی که فروش قوی پنل‌های OLED نیز در این امر نقش داشته است. به نتایج.”

به لطف رونق هوش مصنوعی، قیمت نیمه هادی ها دوباره افزایش یافت و سامسونگ از این افزایش بهره کامل برد. علاوه بر این، محموله های گوشی های هوشمند و تلویزیون نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که به افزایش 15 برابری سود عملیاتی کمک کرده است. بخش عمده ای از این سود را نیمه هادی ها تولید کردند و 6.45 تریلیون وون یا 61.8 درصد از کل سود را به ارمغان آوردند که بالاترین میزان از سه ماهه دوم سال 2022 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا