لیست بازی Pass آگوست 2024 فقط لو رفت

لیست بازی Pass آگوست 2024 فقط لو رفت

به دنبال شایعات قبلی، extas1s افشاگر اکنون بخشی از آن را به اشتراک گذاشته ترکیب Game Pass برای ماه آگوست. بیشتر بازی‌ها قبلا لو رفته بودند، اما اکنون تاریخ داریم. نقش‌آفرینی اکشن Deck13 Atlas Fallen برای مثال، دقیقاً یک هفته پس از راه‌اندازی به‌روزرسانی Reign of Sand، که به لطف صداپیشگی کاملاً جدید، قصد دارد بازی را در زمینه‌های مختلف بهبود بخشد. مناطق جدید، دشمنان جدید، Essence Stones جدید، حالت جدید Game Plus، و بهبود کیفیت زندگی.

سه‌گانه Crash N.Sane از Activision Blizzard نیز شایعه برای پیوستن به Game Pass وجود دارد. به گزارش extas1s، مجموعه بازسازی شده فرنچایز پلتفرم محبوب در روز پنجشنبه 8 آگوست در سرویس اشتراک منتشر خواهد شد.

فقط پنج روز بعد، مشترکین Game Pass Mafia Definitive Edition را دریافت خواهند کرد، نسخه بازسازی شده بازی کلاسیک جهان باز که آغاز این فرنچایز است. 2K از زمان تأیید شایعه قبلی، بنابراین این افزوده در واقع اکنون رسمی است.< /p>

این‌ها بزرگترین بازی‌های جدید هستند که در ماه آگوست عرضه می‌شوند، اما بازی‌های بیشتری در راه است. این موج در 6 آگوست با SOPA – Tale of the Stolen Potato، یک بازی ماجراجویی مستقل در آمریکای جنوبی آغاز می شود. روز بعد، کاربران Game Pass می‌توانند Creatures of Ava را بازی کنند، یک بازی به اصطلاح محافظ موجودات که در آن بازیکنان از یک سیاره بیگانه عبور می‌کنند، چالش‌های محیطی را حل می‌کنند و موجودات بومی را از عفونتی به نام «پژمردگی» نجات می‌دهند.

در 15 آگوست، برنامه فاش شده می‌گوید که سرویس اشتراک با Wargroove 2، دنباله تاکتیک‌های نوبتی تحسین‌شده Chucklefish که در اکتبر 2023 منتشر شد، به‌روزرسانی می‌شود. آخرین اما نه کم‌اهمیت، Core Keeper Pugstorm در روز سه‌شنبه، 27 آگوست اضافه خواهد شد. Core Keeper یک بازی ماجراجویی در جعبه ماینینگ است که در مارس 2022 از طریق دسترسی زودهنگام منتشر شد. این در یک دنیای زیرزمینی ایجاد شده رویه‌ای می‌گذرد و مکانیک‌هایی مانند Stardew Valley، Terraria و Minecraft را به عاریت گرفته است.

به نظر می‌رسد که این نسخه کامل آگوست Game Pass باشد، اگرچه extas1s قبلاً گفته بود Spyro Reignited Trilogy و Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 نیز به زودی به سرویس اشتراک می‌آیند. علاوه بر این، Grand Theft Auto V ممکن است پیوستن PC Game Pass در آینده نزدیک. البته، بزرگترین افزوده اخیر، عرضه Call of Duty: Modern Warfare III بود.

آیا این مجموعه شما را متقاعد می‌کند که با توجه به قیمت اخیر مشترک شوید افزایش؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل