سامسونگ تأیید می‌کند که روی Exynos 2500 کار می‌کند و اطمینان می‌دهد که برای «مدل‌های پرچم‌دار» آینده‌اش، منبع پایداری وجود خواهد داشت.

سامسونگ تأیید می‌کند که روی Exynos 2500 کار می‌کند و اطمینان می‌دهد که برای «مدل‌های پرچم‌دار» آینده‌اش، منبع پایداری وجود خواهد داشت.

شایعه‌های Exynos 2500 در همه جا منتشر شده است، با تحلیلگر برجسته مینگ-چی کو پیش‌بینی کرده است که عرضه گلکسی S25 در سال آینده به طور انحصاری با Snapdragon 8 Gen 4 Qualcomm’s Snapdragon 8 Gen 4 وارد می شود زیرا بازده ضعیف 3 نانومتری سامسونگ منجر به تاخیر در عرضه SoC پرچمدار آن می شود. . خوشبختانه، در طول نتایج مالی سه ماهه دوم سال 2024 این غول کره ای< /a>، این شرکت وجود چیپست را روشن کرد و از عرضه پایدار برای “مدل های پرچمدار” آینده خود اطمینان حاصل کرد.

یک شایعه قبلی ادعا می‌کرد که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی S25 خود را با مدیاتک 9400 عرضه کند در صورتی که Exynos 2500 بیشتر به تأخیر بیفتد

سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی مفصل خود به موارد زیر اشاره کرد و اظهار داشت که پاسخ اولیه به فناوری 3 نانومتری آن مطلوب بوده است و تضمین می کند که عرضه پایدار Exynos 2500 در آینده در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که قبل از این اعلامیه، این شرکت به طور رسمی Exynos W1000 را رونمایی کرد. اولین انبوه چیپ ست پوشیدنی آن که با فرآیند 3 نانومتری GAA تولید شده است، طیف وسیعی از بهبودهای عملکرد و کارایی را در جدول به ارمغان می آورد.

“پاسخ اولیه به SoC جدید برای ابزارهای پوشیدنی، که دارای اولین فناوری 3 نانومتری صنعت است، مطلوب بوده است و انتظار می‌رود که استفاده از SoCهای دارای این فناوری توسط مشتریان کلیدی در نیمه دوم گسترش یابد. از سال. این شرکت همچنین قصد دارد از عرضه پایدار Exynos 2500 برای مدل های پرچمدار اطمینان حاصل کند.»

در حالی که سامسونگ تلاش کرده است خوانندگان، سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه را در مورد پیشرفت خود در گره 3 نانومتری راضی کند، اما به بازده فعلی این فناوری اشاره ای نکرده است. چند تن از مدیران شرکت که در اوایل این ماه در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه (COEX) در سئول شرکت کردند، اطمینان دادند که بازده 3 نانومتری GAA پایدار بود، علی‌رغم گزارش‌هایی که ادعا می‌کرد این بازدهی در سطح بسیار پایین 20%. از زمان عرضه سری گلکسی اس 24، سامسونگ به طور مداوم رویکردی با چیپست دوگانه را هدف قرار داده است که احتمالاً هزینه های ناشی از اتکا به چیپست های کوالکام را کاهش می دهد.

این یکی از دلایل عمده‌ای است که طبق گزارشات شرکت برای رده آتی گلکسی تب اس 10 خود را در اکتبر رونمایی می کند با Dimensity 9300+ به جای اسنپدراگون 8 نسل 3. این حرکت نه تنها به کاهش هزینه چیپست آن که تخمین زده می شد به 18.1 درصد رسیده است کمک کند. از مجموع هزینه تولید گوشی هوشمند آن، اما همچنین اهرم چانه زنی نسبت به کوالکام . تا کنون، ارقام دقیق عملکرد Exynos 2500 ناشناخته است، اما شایعه قبلی ادعا می‌کند که کارایی از A15 Bionic اپل، یک SoC سه ساله، فراتر رفت و با سرعت کلاک بالاتری کار کرد.

قبل از راه‌اندازی Exynos 2500، امیدواریم در مورد آن و چگونگی پیشرفت فرآیند 3 نانومتری GAA سامسونگ اطلاعاتی کسب کنیم. در حالی که این شرکت با اعلام عمومی وجود خود تصمیم درستی گرفت، تعداد زیادی از اطلاعات در حال حاضر در تاریکی هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل