اخبار روزفناوری

آیفون 15 پرو از یک دستکش زیر آب 22 ساعت جان سالم به در برد. پس از خشک کردن قطعات داخلی، مالک می گوید که به حالت اولیه خود بازگشته است

آیفون 15 پرو از یک دستکش زیر آب 22 ساعت جان سالم به در برد. پس از خشک کردن قطعات داخلی، مالک می گوید که به حالت اولیه خود بازگشته است

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس اپل دارای IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند، به این معنی که هر دو پرچمدار می توانند تا عمق 6 متری به مدت 30 دقیقه در زیر آب زنده بمانند. فراتر از این محدودیت‌ها، می‌توان گفت که مداخله الهی ممکن است نقشی اساسی در تضمین بقای یکی از این گوشی‌ها ایفا کند، زیرا هنوز کارکردن در حالی که ۲۲ ساعت در زیر آب است احتمالاً به این معنی است که قدرت‌های دیگری در بازی وجود دارد. صرف نظر از این، یکی از مالکان به یاد می آورد که چگونه آیفون 15 پرو خود را بازیابی کرده است، و حتی اگر بلندگوها در ابتدا به درستی کار نمی کردند، کمی خشک شدن این کار را انجام داد.

باتری آیفون 15 پرو در هنگام قرارگیری کاملاً خالی شد، اما دستگاه بلافاصله پس از خشک شدن کار کرد

یک Redditor با نام کاربری Gerodot01 نحوه یافتن آیفون 15 پرو خود را که به مدت 22 ساعت در عمق 2.5 متری در آب شیرین رودخانه قرار داشت، بازگو می کند. به طور طبیعی، هر گوشی هوشمندی که باتری با اندازه معمولی داشته باشد، نمی‌تواند برای این مدت طولانی روشن بماند، بنابراین خاموش می‌شود، که در زمان پیدا شدن، وضعیتش همین بود. بلندگوهای پرچمدار ابتدا در ابتدا کار نمی کردند، که غیرعادی نیست.

“تلفن در عمق 2.5 متری به مدت 22 ساعت در آب شیرین رودخانه قرار داشت. بعد از آن بیرون آوردم تخلیه شد اما بعد از خشک شدن روشن شد. اسپیکرها ابتدا خوب کار نکردند، سپس خشک شدند و گوشی به حالت قبل از غوطه ور شدن در آب برگشت. آیا کسی موارد مشابه داشته است؟»

خوشبختانه، پس از خشک شدن کامل دستگاه، آیفون 15 پرو با موفقیت روشن شد و پس از مدت کوتاهی بلندگوها بدون نقص کار کردند. Gerodot01 همچنین تصویری از دستگاه فوق را به اشتراک گذاشته است که قسمت داخلی آن را آشکار می کند، احتمالاً در تلاش برای تشخیص اینکه کدام قسمت ممکن است آسیب آب دیده باشد. از ظاهر خود، آیفون 15 پرو بدون آسیب ظاهر شد، اما با باز کردن مجموعه نمایشگر، چسب‌هایی که به گوشی هوشمند مقاومت در برابر آب آن را می‌دهند، حذف شدند.

در این سناریو، آن چسب‌ها باید توسط یک راه‌حل شخص ثالث دوباره اعمال شوند، در غیر این صورت ممکن است این iPhone 15 Pro دیگر از غوطه‌ور شدن در آب جان سالم به در نبرد. با این حال، این یک داستان معجزه آسا است زیرا موارد زیادی وجود ندارد که یک دستگاه الکترونیکی پس از تقریبا یک روز کامل در زیر آب ماندن، زنده بماند.

منبع خبر: Reddit

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا